joi, 2 iulie 2009

Era sa mor. Twice.

Hai sa va explic cum sta treaba.

Ieri, pe undeva pe la ora 13, eram in 116 , cand tocmai intra pe Soseaua Giurgiului, asteptand frumos in intersectie sa-i cedeze si lui cineva trecerea. Eram la prima usa si ma chiolbam la barbatul fatal de sofer burtos cu chelie. Cand BUUUM! Un oligofren, dar posesor de "bemveu" trece pe rosu din dreapta autobuzului si se opreste la circa 10-15 centimetrii de De autovehiculul ce efectua transport de persoane. Si nu oricum. Ci fix in dreptul usii langa care eu ma aflam, asteptand sa cobor. Era atat de aproape incat daca i-as fi tras o flegma in ochi ii nimeream irisul fara sa ma chinui, si nu prea am tinta. Dar, fiind o doamna, ce pula mea, n-am recurs la actiuni atat de rudimentare.

Astazi, mi-a pus Dumnezeu mana in cap si mi-a oferit privilegiul de a fi martora la o tanti de vreo 40j de ani [ la traseu, pentru carnet de sofer, sa se inteleaga ] si pe langa faptul ca a intors de doua ori pe marcaj si prima data a intors cand i s-a cerut sa vireze stanga, m-a oprit fix in mijlocul intersectiei [pentru ca i-a murit motorul pentru a treia oara] unde era sa dea o ambulanta peste mine. Si in plus, la o garare, a reusit sa i se opreasca de 4 ori motorul si sa nici nu sesizeze. Primata tot accelera si nu stia de ce nu merge masina. Nemaitinand cont de faptul ca parcarea era relativ in rampa, rampa pe care nu a reusit sa o urce. O inclinare de gen 1-2%. Si mi-a placut foarte tare ce i-a zis politistul la sfarsit: "daca erati mama sau sora mea, tot nu va dadeam permisul ca mi-ar fi fost frica ca ma omoraiti!". In rest, cam flegmatic nenea gaboru', si avea o voce cam prea rezonanta, si era cam repezit si m-a cam speriat cand tanti aia se foia in intersectie cu motorul oprit si el isi aranja sprancenele in oglinda. Dar in fine.

Ah, si am permis. Si da, l-am luat pe capacitatea mea intelectuala si priceperea mea. Maine ma duk sa-mi iau masina. Wamp wamp.

Niciun comentariu: