miercuri, 15 iulie 2009

Titlu

Plina de nervi si entuziasta in nimic, ma gandesc la scopul de a tine in camera un sifonier gol. Mama vroia sa-l tin in eventualitatea in care ar fi trebuit sa pun ceva pe umeras sa nu se sifoneze. Dar eu tot ce tin pe umeras tin in celelalte doua sifoniere. In fine..

Ieri am venit cu Gigi de la tara. Gigi e noua mea masina. E alb si se tureaza repede deci e masculin. Am numere de Giurgiu si-s a dracu' in trafic. Depinde de dispozitie. Ori va incurc k merg cu 50km/h ori va tai calea si va fortez sa-mi dati prioritate. Si look out k am mania vitezei, mai ales noaptea. Ah, si aseara a incercat cineva sa-l fure pe Gigi dar smechera de mine i-a schimbat incuietorile cu unele de la un bemveu.

Si ma duc sa dorm ca n-am mai dormit cum trebuie de vreo 3 seri.

Niciun comentariu: