marți, 23 februarie 2010

Recuperare

Hai sa va spun un secret. EU ma lasasem de fumat. De gen o saptamana. Si ca sa ma mentin nefumatoare mi-am tot gasit activitati. Sa intelegeti ca zapada din curte a fost storcita si topita de mana, in decursul unei zile. O scama de pe covor avea speranta de viata de aproximativ 10 minute. La fel ca si firele de praf de pe mobila. Farfuriile si paharele n-au fi ghicit niciodata ca vreodata o sa fie spalate cu grija, sterse cu si mai mare grija si asezate in dulap intr-o maniera cat se poate de estetica pentru un dulap.

Ah, si sa va zic ce-am facut ieri. Am fumat 2 tigari si restul zilei am dormit cu televizorul aprins. Acum ma duc sa-mi cumpar tigari.

Ah, si o chestie interesanta. Tata, care fuma 2 pachete jumate de tigari pe zi, in ultimii 2 ani s-a lasat de fumat. Asa, a zis el duminica seara k se lasa de fumat si n-a mai fumat. Astept sa vad cat il tine.

Un comentariu:

andrei spunea...

data viitoare cand te lasi de fumat sa treci pe la mine ca am suficiente scame 2 go around