vineri, 12 februarie 2010

Sa n-ai regrete.

Senzatia aia ca trebuie sa faci cea dar nu stii exact ce. Parca uiti ceva dar you just can't put your finget on it. Try living with that 24/7 for 6 months.
Pentru ca vegetez permanent de vreo saptamana si ceva, as fi avut timp sa ma gandesc. But did I? Am facut floricele si am fost la inmormantari si m-am uitat la filme. Mi-am schimbat freza, mi-am taiat unghiile si am dormit 15 ore pe zi minim.

Intr-o zi stateam si ma gandeam. Sa stii ce vrei. Sa stii sa obtii ce vrei. Sa stii sa obtii ce vrei fara sa misti un deget. Sa-ti rezumi dorintele intr-o privire. Sa scrii din fum ce vrei sa faci. Sa stii cum sa primesti rasplata pentru tot ce faci si mai ales pentru ce nu faci. Sa primesti TOT ce ceri, no questions asked. Sa nu faci compromisuri. Sa stii sa ranesti fara sa doare. Sa faci rau fara sa suporti consecintele. Sa-ti para rau daca-ti pare rau.
Take what's yours without looking back.

Si-atunci mi-am amintit. Dar nu va spun. But I'll give you a hint. If you grab a man's balls....his heart will follow.

Niciun comentariu: