luni, 5 aprilie 2010

Buh Bye.

De cand am scris ultima data am fost moarta, dupa cum v-a spus.

De acum incolo o sa fiu..uhm.... missing. Sau unreachable.

Anu' trecut ma gandeam k sa fii mama la 19 ani e cel putin iresponsabil si idiotic. Inca ma gandesc la acelasi lucru dar in light of recent events probabil n-as face acelasi lucru inca o data.

Sa fim foarte clari asupra subiectului, nu regret absolut nici macar o decizie pe care am luat-o intreaga mea viata, de cand am fost eu capabila sa iau decizii. Si nu pot sa spun ca mi-am faurit un mare caracter prin prisma experientelor de rahat prin care am trecut. Probabil datorita faptului ca eu nu le-am considerat de rahat, ci necesare. Cred ca si acum tot asa le privesc.

Cateodata, ca sa adorm, incerc sa-mi amintesc cronologic chestii. Undeva intre lunile de la Piratu' si a coishpea pauza de la Dan, adorm. Incercam intr-o vreme sa-mi imaginez cum as fi fost daca faceam tot ce-ar fi trebuit sa fac cand a trebuit s-o fac. Era de ajuns sa-mi imaginez si ma plictiseam.

Asa ca plec sa'mi rezolv ceva treburi.

Sorry, Kaos, aman. Vreo 9-10 luni sa fiu mai exacta.

V-am pupat si nu prea. Intelegeti voi.

2 comentarii:

Stefan spunea...

cand oamenii iau decizii, inseamna ca au putere... pentru asa ceva nu se cer scuze, ci se felicita...

OaNa spunea...

Nu se simte ca si cum ar fi ceva de felicitat....