vineri, 21 august 2009

Io nu ma dau batuta.

Asta e frate, io nu renunt. Asa-s io masochista, imi place sa-mi iau multi pumni in freza. Fara numar, sa fie acolo, nu se stie niciodata cand ai nevoie.



Din ciclul "ne-am dus in pula cu satelitu" sambata plec la tara. Abia n-astept. Nu-mi mai place la tara de cand mi-am descoperit muza acilisha langa mine, hat in curu alalalt al orasului. Fie.



Mi-am facut rca doar de dragu de a mai face inca un drum nenorocit prin nenorocitu asta de oras.



Azi am facut ceva bani. Sunt relativ jobless in caz ca nu stiati. Lucrez numa' la comanda. H a h a.



Io beau mult cand fumez. A, nu stai, era invers. Si nu-mi plac tigarile mentolate si nici bauturile dulci. Nu-mi place berea da' o beau uite-asa de-a dracu.



Saptamana asta a fost Lazy Mexican Day. Nu stiti voi da'i sarbatoare mare. Se zace la soare mancand chilli si band Corona. E exceptional de bombastic. Mirobolant, ce sa mai. Asa, ca mine. H a h a.



Am in familie un plod electric. Ba, electric! E intruchiparea Satanei in miniatura. Are aproape 2 ani. Parca. Azi m-a calcat pe par, pe spate, pe mana, mi-a bagat degetele in ochi si in cafea, mi-a dat ceva picioare in cap si-n stomac si mi-a pus morcov ras in bere. Ii zice lu bunica-sa "baba". E adorabil. O sa-mi placa mult de el cand o sa fie mai pe la 14 ani asa. Bine, atunci o sa fiu hoasca.



Nu mi-au dau aia de la BanCA CArpatica banii. Nici nu m-au sunat. Trebuia sa le fac scandal. Am sunat azi la RDS. Nu mergea un net cuiva. Rahat de firma. Am facut scandal moderat, nu eram inca in the mood. Dup-aia m-au sunat din 10 in 10 minute. "merge acum?" "dar acum?" "acum?" "how about now?" "acum merge?" "nu? poate acum." "acum?". Cacat cu denumire generica de provider.

Tre sa fac scandal si la romtelecom. Depasesc minutele la abonamentul care sta ori inchis ori pe sub canapea. Bah, poate am soareci cu logoree.



De ce sa-ti botezi copilul Orfeu? Orfeu inseamna "intunericul noptii" in nu mai stiu ce limba. Sau ceva de genu. Nu retin formularea k nu era spectaculoasa. Pe baiatu meu o sa-l cheme Cristi. Da' nu prea vreau baiat ca baiati-s fraeri. Pe-o fata o educi mai bine ca se face a dracu abia pe la 14 ani, knd eu am am de gand , subit, sa mor. S-o invat ce-i aia problema reala. Si sa-i rastorn psihicu nitel, sa-mi admir opera de arta de jos in sus. Da, de JOS in sus.



Ma tot suna cineva la ore indecente. Dimineata la 7 si noaptea la 2. Antipatica faza. Io nu m-as suna la orele alea. Mi-as imagina ca nu mi-as raspunde. Se-aude? NU ma mai suna. Nu-ti mai raspund delok nici dak ma suni la o ora mai umana, pt ca nu mai am chef.



De ce sa-ti faci blog/site/id/jurnal/carnetel/pseudoagenda ca sa scrii o data la 4 luni cum esti trist ca nimeni nu te vrea, n-ai nici tu ceea ce vrei si ca sa intrebi lumea cum sa capeti ceea ce vrei? Zic si io asa, pen' ca's beata.



H a h a.

Bonus: poza mioritica cu Oache.



Niciun comentariu: