miercuri, 19 august 2009

Recomand Zeitgeist.

Eu am o masina. Si am o masina antipatica si alba. E antipatica pentru ca seamana cu mine, moody. Eu n-am rca la masina. N-am nici casco si nici n-o sa am vreodata pe aceasta minunatie de masina. N-am nici rovinieta. Si toate astea nu le am pentru ca nu circul des cu masina. Sunt adepta concetiei ce stipuleaza: de ce sa fac un drum de o ora cu masina si sa ma sui intr-un bloc si sa mai cobor a doua zi ca sa fac acelasi drum de o ora [ o ora jumatate daca e aglomerat ] cand pot sa fac acelasi drum in 20 de minute cu metroul si sa urc in acelasi bloc, sa stau la fel de mult si sa fac 20 de minute tot cu metroul la intoarcere? Merg cu masina cand plec din oras [evident], cand am de carat, cand e frig, cand am prea multa benzina si nu stiu ce sa fac cu ea sau cand nu mi-am mai facut nervi de mult si mi-e dor de senzatia aia de iritare profunda ce o dobandesc iremediabil dupa 20 de minute in calitate de participant in trafic, in Bucuresti. N-am carnet de mult timp dar am condus destul si destule masini. Si n-am patit absolut nimic pana acum. Adica eu m-as fi asteptat sa profite mai multi de calitatea mea de incepator. O singura problema am intampinat, si asta mi s-ar fi intamplat cu sau fara semne. Mergeam linistita eu pe la Herestrau, asa. Veneam din Baneasa, ma duceam in Militari. Dau sa fac dreapta, ocolind rondul cand, STUPOARE! De pe "straduta" aia cu sens unic in directia in care vroiam eu sa merg, vrea un nene cu un suv sa iasa. Frana si stau. Astept. Astept. Astept. Si am tot asteptat eu acolo vreo 5 minute sa dea "farmacistul"din Q7 cu spatele. Ma gandesc ca a asteptat atat ca m-a vazut pe mine mai mica si mai incepatoare, cu Dacia mea cu tot. Dar eu sunt antpatica si masina mea la fel. Nu-mi place sa dau cu spatele pe piatra cubica.

Am o chestie pe spate. Sa-i zicem vanataie desi nu e vanataie. Mi-a cauzat ceva probleme nevanataia asta. Nu e chiar inestetica dar ma streseaza pe mine, deci nu pot purta un maieu cu spatele gol sau cu bretele mai subtiri. Mi-a fost aruncata cel putin o privire ce parca zbiera "nu aprob nimic din ceea ce faci" din cauza ei, si am fost facuta "obscena", tot din cauza ei. Nu-i nimic, astea nu-s decat elucubratii. Atat timp cat transpir, sunt mai mult decat ok. Ce sa-i fac, am principii ciudate si doleante cel putin la fel de bizare. Mai sunt si al dracului de persistenta in toate relele ce-mi fac cate un bine.

Contemplez sa-mi iau un SUV dar parca mi-e rusine sa cobor dintr-o masina mai inalta ca mine.

Niciun comentariu: