luni, 25 mai 2009

Bun.

hai sa va arat ce am eu la tara.


Una bucata George pescar de Arges. In pozitie de pasa, zici ca sta in scaun la Passat. [am fost si io la peste dar nu mi-a placut asa tare ca apa era uda, la soare era cald si la umbra erau furnici.]


Una bucata Danut negru si nasos. La pachet cu una bucata Catalin alb si jumate stirb.

Bun. Neutronu' este nebun. Oricum era el nebun, dar acum e mai nebun. Mai nebun decat mine, gen. El in momentul de fata asteapta un proces in urma caruia cica ar primi o mostenire de sute de mii de milioane de catraliarde de hectare de pamant. Broavo lui, you shall say. Eh, dar nu-i chiar asa. Gen: el e insurat cu Doinita. Doinita are o fata de 15 ani cu alt pularau. Neutronu' o iubeste pe fata ca si cum ar fi a lui, ba mai rau. Si de cand cu mostenirea pielii pulii omul si-a gasit o amanta si pleaca la ea dimineata la 4 si vine la 9, inainte sa se trezeasca nevasta-sa. L-au vazut vecinii, au venit si i-au zis neveste-sii, el le-a interzis sa ii mai calce curtea. Paranteza patrata, batman, batman. Timp de o perioada indelungata de 3 zile, femeia si-a strans de prin toate colturile, oalele si ulcelele disponibile curaul de a-si infrunta barbatul. Si i-a spus totul verde-n fata. taraboi mare. "cine esti tu sa ma-nseli pe mine?" "cine esti tu sa-mi ceri explicatii?" "de ce mai stai cu mine daca oricum pleci la alta?" "dar tu de ce mai stai la mine? vrei sa-mi furi averea!". Wamp wamp. Se lasa cu bataie si una bucata femeie dezbracata si alungata ce a dormit in sant. Copilul ia partea "tatalui" ca-i da bani de ciunga, seminte si cola. Si Doinita a venit si ne-a zis, si a promis ca peste 2 saptamani, dupa c termina fata scoala, pleaca de la Neutronu'. Dar avem un impediment. daca vine dupa copil? Ca a mai plecat femeia o data si a venit imbecilul si l-a batat pe Danut[care avea atunci 16 ani - deci acum 10 ani] si a furat copila. Durere mare, caci in curtea cu pricina nu-s decat 2 pularai si un barbat in toata firea, plus 5 familii a cate minim 3 pularai vecini si prieteni buni. Acum oare cine ar apara-o pe saraca femeie sa nu cumva sa-i fure mosul copila? Si am zis mosul ca are deja 40j de ani si coloana deplasata. Tragedie, ce sa mai.

Bun. IMPORTANT. Mai important ca tot ce-am zis pana acum vreodata. Cine invata si cu mine ca parca n-am tragere de inima asa, singura.

Sa nu ma trageti la raspundere pentru greseli ca-s inca mahmura, gen. Si daca va luati de mine va-njur, gen, ca am impresia ca mi-am ratacit bunul simt printre navete si sticle.

Niciun comentariu: