marți, 19 mai 2009

Nostradamus.

Prezic ca joi, gen, o sa a chef sa ma-mbat, gen.

De ce n-am voie sa tin mainile in jumatatea inferioara[delimitata imaginar] a volanului? O sa sara un Hulk Hogan in miniatura din locul airbag-ului si o sa ma stranga de gat cu centura d siguranta pe care nu o port, drept consecinta ca am indraznit sa ma aventurez sub linia orizontului?

Sorela are ochii vineti [dumb bitch!] dar mai grav e ca ma doare unghia de la degetul mic de la mana stanga. Pe bune. Chiar ma doare. E atac premeditat, ca nu ma mai doare nici o alta unghie.Deci cine a realizat acest act de razboi a stiut bine ca eu fara unghia aia sunt moarta. Sau protesteaza ca am lasat-o ultima la manichiura. inca deliberez.

Claudiu este indragostit, dar nu site de cine. Cu siguranta nu de prietena lui pentru ca fumeaza, si nu de casiera de la benzinarie pentru ca n-avea Malboro rosu lung nici sambata, nici aseara.

Si mi-am pierdut pierce-ul. Sa deschid un magazin de viermusi?

Niciun comentariu: