miercuri, 13 mai 2009

Va dati seama? .....

Cat de imaturi, stupizi si aproape retardati am fost cu totii la un moment dat? Si prin toti ma refer mai ales la mine:


Imi afund fata in perna, miroase a tine
iti vad umbra..doare
ma pierd in inima ta cand in brate ma tine
si am crezut ca te vad. mi se pare

te strang la piept si inima-mi moare
ma inclestezi, eu fug cu gandul..iar moare
si dragostea ta zdrobitoare
m-aduce-napoi...
oferi multe , stiu, si viata ti-o plang
ca nu stiu nici macar firul urmand
sa-ti arat drumul spre inima mea
chiar daca as vrea

si nu vreau.
sa-ti amarasc tie viata prin tot ce eu fac?
sa te doara privirea? mai bine tac
caci maine eu plec si n-o sa-ti dai seama
de ce-am zis eu oare ca te iubesc?
simteai si tu cu-adevarat teama?
stiai tu de-a binelea ce eu-mi doresc?

n-ai stiut niciodata..si d-ast-am plecat...

pe obraz dulce lacrimi de aur azul
iti zguduie fata fina de azi
eu ti-am facut dare in inima, scrum
inima mea te-a facut ieri sa cazi...

mi-am gasit alinarea in suflete reci
petreceri, sinistre, toata ziua iubesc.
amor blestemat pentru tot prin ce treci...
nu stiu sa iubesc.

nu stiu si nu vreau. mi-ai ajuns tu
si gata
resuflarea galbuie ce-ti mistuie fata
mi-a fost mie mama si sora si frate, nevasta
m-ai prins in inelul uitarii atunci
m-ai trezit ca sa stiu sa muncesc pe branci.

n-ai ce sa-mi oferi... si nu te condamn
mi-a fost destinat sa vreau ce nu am.

din cerul maiestru ai coborat in copac
ai cules fructul, m-ai invatat sa tac
sa suport, sa inghit, sa iert si sa tremur...
si-acum vreau sa uit.

n-am sa ridic iar maini catre tine
sa te rog sa ma salvezi iar..vezi bine
ca tot ce-am avut s-a facut in cenusa.
dar oricum, soarta imi vine manusa.

ma iarta.
ma iarta si mama , ma iarta si lumea,
ma iarta iubirea, ma iarta lumina.
imi iarta oricine, orice...c-am fost mica
imi iarta oricine, orice...
nu mi-e frica
de ce va sa vie...
tot ce-am facut e trecut cu vederea
dar eu...eu...eu..eu....si mie....
sa trec cu vederea si sa-mi iert n-am sa pot
si nu vreau.

nu vreau sa ma pierd iar printre ace
fumul si franghia greu te desface
facem glume pe seama la ce nu ne convine
cand nici sa ne gandim la noi nu ne vine

ne pierdem prin toate
ne pierdem, ne pierdem
nici nu-ti dai seama cu ce putere atingi
si cu cata lumina ai putea sa invingi

indulgenta, ignorare.. e tot ce mai stiti
ignoranta voi ar trebui sa paziti
caci cine nu stie nici raul nu-l face
si altul, ca mine, mai bine tace
caci noi am ales sa ne pierdem in glume
feriti de-ntuneric, chiar?... noi ne ascundem

si macar recunosc. eu m-ascund.

m-ascund de iubire, m-ascund de tine
mi-e teama de mine si mi-e frica de bine,
DAR TU?....



Nah, asa-i ca-s nebuna?


Niciun comentariu: