marți, 26 mai 2009

Indura totul si pastreaza durerea in gand.

"Baietii nu plang. " A load of crap if you ask me. Am vazut cu ochii mei cum plange un barbat in toata firea. Si nu ma refer ca a murit ma-sa sau a realizat ca a intrat la andropauza. Ii vedeti si voi in filme cum plang la comanda. I-ati vazut cand a murit fotbalistul ala anul trecut. Si Marian Cozma, sau cum il chema ca am uitat. Ati observat cat de urati sunt cand bocesc? Zici ca isi privesc moartea cu ochii limpezi sau sunt constipati de 4 zile.

Nu-mi plac sentimentalismele. sau cum s-o zice. Mi se par oribile. mai ales venind de la un barbat. Gretos. Nu ca nu m-ar interesa [ cu toate ca nu ma intereseaza] , dar care este scopul unei confesiuni de orice fel? Fie publica, fie particulara, intre 4 ochi, tot suna de parca ti-ai regurgita existenta si mi-ai pune-o pe tava in fata. Adica de cacat.

Nu suport sa aud "te iubesc". Suna ca un coi. Cand eram suparata sau prost dispusa, imi canta Danut in struna mai rau ca de obicei, imi lua orice/tot ce vroiam si-mi spunea "te iubesc" la fiecare 3 cuvinte. Oribil. Dar ma binedispunea. Ultima data cand a incercat sa mai faca asta i-am intors curu' si-am disparut. Cred ca eram mai suparata ca de obicei.

Un om indecis este cel mai naspa lucru de care poti avea parte in lumea asta. Ma refer la genul ala de om care are dubii daca sa aleaga Cola sau Pepsi. Albastru sau bleu? galben pai sau galben mustar?pantaloni 3/4 sau 2/3? Pielea pulii lu' Hector. Dar daca trebuie sa te decizi intre "da" si "nu"? Tu ce-ai alege? Eu mai mereu zic da. Pana mea, ce-am de pierdut?

Niciun comentariu: