miercuri, 3 martie 2010

Am ghiocei in gradina cu via.

A trebuit sa fac o extractie. Ca-n filmele cu prosti a mers. A trebuit sa ma duc sa iau pe cineva de undeva si nimeni sa nu-si dea seama k am fost eu.

Ca sa fac asta, a trebuit sa merg cu masina altcuiva. Cineva care sa nu fie cunoscut pe acolo. Si a carui masina sa nu semene cu a mea sau ale lui Georgy. Si nu trebuia sa fie nici ceva flashy ca sa nu-si aminteasca toti ce masina era, sa nu fie usor identificabila.

Si cum discutam eu posibilitatile cu Georgy, m-a mancat in cur sa-i zic sa-si stranga cativa imbecili si sa-i puna la cautat de masina de imprumut. Si pleaca el sa-si stranga haita. La vreo 2 ore asa, imi vin desteptii cu posibilitatile, dupa cum urmeaza: un matiz busit, un logan verde crud, un Hyundai Coupe din '93 gen rosu ca focul, un Partener cu dungi de racing [phahaha =))] si un Golf cu joc de lumini multicolore la placuta de inmatriculare. Genial.

Am plecat cu break'ul lui Cucu.

Niciun comentariu: