sâmbătă, 13 martie 2010

Am luat amenda si 2 puncte azinoapte.

V-am zis c-o sa plec? v-am zis. Daca n-ar lucra lumea sambata poate m-as simti si eu mai bine.


In alta ordine de idei, sor-sa lu' Riri e muta. Nu stiu daca e si surda ca inca n-am descoperit cum sa comunic cu ea intr-un mod mai cursiv asa, care sa nu implice aratat cu degetul si facut semne semiobscure. Dar banuiesc ca e si surda ca am tropait ieri intr-o veselie deasupra ei pana la 4 minineata si azi parea chiar foarte odihnita. Deci imaginati-va ca ma gandesc de vreo 5 minute cum oare as putea sa-i cer un prosop.


Pe mine m-a fatat mama noaptea, in toiu' iernii pe o zapada cam ca anu' asta. Din cate am inteles. Mie d'aia nu-mi place lumina. D'aia am draperii rosii, groase la geamuri. Bine, p'alea le am din mai multe motive. D'aia ma bronzez ca tractoristii, mai pronuntat pe umarul stang. Nu's eu in relatii bune cu soarele. Doamne cat urasc perdelele albe si casele cu mecla spre rasarit. Mai mult decat cafeaua rece. E undeva deasupra blondului platinat, cam pe aceeasi linie cu pantalonii de leopard putin mai jos de barbatii care se cred "cul" imbracati in pantaloni roz. Atat de mult!


Contrar opiniei publice, eu sunt o persoana foarte draguta, simpatica si generoasa. Daca prin absurd, cumva, candva, tu, indiferent cine esti, ai impresia ca sunt altfel...ai dreptate. Ca nu prea sunt eu simpatica si generoasa. Dar pot sa ma prefac foarte bine :)

Niciun comentariu: