miercuri, 11 februarie 2009

Sa traiesti! Salut!

Cu toate ca intelectul meu sclipitor m-a ajutat sa devin proaspata studenta fara restante, titlu nesperat, am impresia ca mi se micsoreaza creierul. Iar principalul motiv este faptul ca multitudinea de prieteni imaginari ai mei si-au cumparat ciocane [multe] si le utilizeaza in scopul de a-mi aplatiza lobul frontal si temporal. Eu le-am zis sa nu mai dea in cap ca-mi coboara mintea la cur, dar ei nu si nu, paranteza patrata betmen betmen. Si din acest motiv eu nu mai gandesc clar si coerent si simt ca-mi explodeaza putina materie cenusie ce mi-a ramas.
Bun. Recenta mea activitate se materializaza in urmatoarele actiuni: mi-a luat Danut telefon, am luat un puiut de raceala de la cumnatelul Georgy[care mai tarziu s-a maturizat in toata splendoarea ei de gripa], varul Sile a reusit sa ma enerveze atat de tare prin prostia lui crasa incat i-am trantit 2 palme si-un pumn si i-am zburat dintele ce deja i se clatina de la bataita incasata de la Dan, intrucat acum preaiubitul meu var vorbessssste sssssasssssait, spunandu-i iubitei sale imaginare in timpul conversatiei lor telefonica imaginare ca o iubesssssssssssste.
in alta ordine de idei, varul meu Steli a furat de la casieria casei de copii unde locuia 28 de milioane de lei vechi si l-au prin. Si pentru ca deja cheltuise banii, i-au oprit ratia lunara de bani de buzunar si de haine ca sa plateasca datoria. Ciuciu bani juma' de an. Nu s-a plans atat timp cat il aproviziona sor-sa. Dar apoi verisoara Flori s-a certat cu prietenul sau, in casa caruia locuia, la firma mamei caruia lucra, cu banii caruia nu se proteja de cancer de piele la solar si in bemveul caruia se pitzipongea. Si astfel scumpa mea vara locuieste prin prieteni si nu isi poate plati nici taxa de scolarizare intrucat salariul ei de animatoare de club abia ii ajunge pentru zilnica tona de fond de ten si saptamanala curea Gucci.
Ah. Si ca incheiere: fiul varului Aurel, in varsta de 6 ani,este o miniatura a acestuia, numai ca mai sanatoasa[fizic],mai bolnava[mental] si mai activa[fizic, ca IQ-ul e constant, populatia numai e in crestere]. Si plodul nu ma cunostea. SI se uita el lung si intrebator la mine si ma trage de manec: "auzi...tu cine esti?" "sunt verisoara lui taica-tu" "aaaaa...pai zii asa...SA TRAIESTI, SALUT!".

Niciun comentariu: