duminică, 15 februarie 2009

Vreti vitamina C? E buna.

Deci nu. Nu inteleg mai nimic. Cred cu ardoare ca nu sunt facuta pentru lumea asta intrucat orice persoana ce se apropie la mai mult de 3 kilometrii de mine. Sau mai general, anything that breaths.
Spre exemplu, care e intreaga fascinatie pentru zacutul in pat? Adica, voi chiar credeti ca daca boliti o saptamana infofoliti in paturi si fulare o sa va simtiti mai bine? Garantat nu. Uite, Danut are un remediu minunat pentru raceala. Cand simte ca nu mai poate si ca il napadesc simptomele, se duce afara si da toata zapada din curte in strada si face poteca la poarta. Si asta dureaza cam o zi intreaga. Anul trecut a functionat perfect. Anul asta nu prea a avut noroc de circumstante favorabile pentru a-si pune in practica remediul. Ia zi Issa, tu te simti mai bine dupa ce ai zacut o saptamana? Ca eu, care am fost pe drumuri si agitata toata saptamana n-am luat raceala nici de la tine nici de la Geo. Stati voi in pat in continuare ca sigur va face nemaipomenit de bine. Moving on.
In alta ordine de idei, alta fascinatie ce n-o inteleg, Valentine's Day. Adica a load of crap. Voi oare stiti ca in religia voastra, crestin ortodoxa, nici macar nu exista Sf. Valentin? Si ca la catolici Sf. Valentin e pe 14 februarie si ca el era the patron of marriage or something like that? Americanii sunt majoritar catolici si noi ne americanizam. Tin minte un 14 februarie de pe cand eram in liceu si au facut nu stiu ce festivitate in sala de sport si Horia a "invitat-o" pe Adriana[a figure a speech, caci nu erau literalmente impreuna] si i-a luat si un trandafir. Si eu am alergat dupa tramvai si am facut rosu in gat. Not the point here. Am primit trandafiri de Valentine's Day, and a lot of them, ca majoritatea i-am pasat maica-mii ca nu mai aveam unde sa-i pun. Si am daruit o pernuta cu o minciuna scrisa pe ea. Si cumnatelul Grozavu' i-a luat si el consoartei sale flori de Ziua Izbitilor. Mai exact 3 garoafe. Wamp wamp. Plus, mesaje cu wish I was with you and all that crap....imi ung imaginatie si o fac sa zburde pe toate colinele mov pe care le visez noaptea cand dorm ca Al Bundy. Cine stie cunoaste. Eu ma duc sa dorm. Si poate maine nu mai primesc flori cu fundite de la oameni necunoscuti si nici nu ma cere vreunul in casatorie. At least not again.

Niciun comentariu: