joi, 26 februarie 2009

Tehnologie

Astazi inaugurez o noua etapa pentru mine: blog de pe telefon. Nu stiu ce intelegere au Sony Ericsson cu blogger.com dar imi convine caci am gasit azi pe telefonul meu o aplicatie tare draguta care ma lasa perfect si totalmente gratis sa postez. Deci nu ma plang.
Si am decis sa profit de ocazie [ca si-asa nu mai am timp de mai nimic macar blogul sa-l iau la pachet] si va scriu din 381. Cu greu caci imi respira un mosulet in ceafa si-mi abureste ecranul. Dar trebuie neaparat sa va zic ca am o influenta importanta asupra oamenilor publici din jurul meu. " Fa" cu "ph". Adica "pha". Cine stie cunoaste.
Aceasta fiind spusa, eu ma duk sa impachetez frumosel si lent ca mi-am luat 2 zile libere si anume vineri si sambata si maine de dimineata spre pranz plec la Danut unde urmeaza sa lenevesc, sa ma plictisesc, sa NU va scriu [uite asa, de-a dracu' si de inimoasa ce sunt ], sa conduc VW-uri pe campii si sa inspir aer curat si proaspat de " batatura". Za end.

P.S. La multi ani lui Ionut pentru alaltaieri. La multi ani Andrushcai pentru poimaine. La multi ani Claudiei pentru duminica. Si i-as zice si lui Grozavu' la multi ani dar 29 februarie apare doar in anii bisecti iar Ion al nostru imbatraneste in 4 ani cat altii in 1. Noroc pe capul lui.

Niciun comentariu: