marți, 4 noiembrie 2008

Inedit si senzational in direct


Oare stiti care e marimea standard pentru o eticheta cu pretul unui produs? E cam la mintea cocosului ca este mica [eticheta, momentan nu deviem de la subiect], deoarece nu trebuie sa incapa pe ea decat pretul si valuta in care este exprimat. Asta denota ca numai obiectele hipermici vor avea o eticheta lipita de la un cap la celalalt. WROOOONG !!!! Voi v-ati fi imaginat vreodata ca un obiect de aproximativ 30 de centrimetrii inaltime poate avea o eticheta pe care scrie DOAR pretul , lipita din varf pana la baza? Poate sunt eu anormala, dar nu vad rostul acestei ocupari inutile de spatiu. Dar si mai frumos, v-ati imaginat vreodata sa incercati sa delipiti aceasta eticheta monumentala? Eu da. Credeti ca e ushor? Eu STIU ca nu e.
In alta ordine de idei, azi schimbam stilul vestimentar. Si aspectul per total, daca tot ne punem pe schimbat. Altfel spus, bagam putin negru in podoaba capilara[da' negru d-ala de ar fi si Obama gelos pe el, atat de negru e negrul meu ], convertim pantalonii si tricoul in rochita, renuntam la adidasi in favoarea toculetelor iar geanta lacuita ia locul adoratului fish-bag. Nu credeti? HA ! Si eu cand m-am uitat in oglinda mai aveam putin si intrebam "who are you and what have you done with Oana?". Deci clar si foarte clar se observa din ce in ce mai mult influenta lui Costin[fratiorul mult iubit si cu mare greutate suportat] in vestimentatia mea. Alta explicatie nu gasesc decat ca vocile mele au luat subit decizia sa devina excesiv de feminine si sa imi impuna si mie acelasi lucru. Alegeti voi varianta mai plauzibila, I'm sticking to the voices.

Ca incheiere dedicatie dedicata unui om dedicat activitatii sale de baza, si anume annoying the crap out of me : Ficusii sunt destepti. Cel putin al meu e. E obedient, unde il pun acolo sta. Si e low maintenance, he feeds on only water. Si zic ca e destept pentru ca varful sau, unde imi imaginez eu ca se afla creierul, are circumferinta vizibil mai mare decat estul tulpinii si sta mandru si falnic privind catre ceruri [sau tavan in my case]. Deci e gros si teapan. Si atat. Mai departe comentati, defaimati [baietii] ssu imaginati-va cu totul si cu totul altceva, oftand periodic [fetele]. Dar not to worry, annoy me all you want baby, ca tot nu-ti zic ce ti-am luat. Si nu pentru ca e vreo mare surpriza, sau nu pot, sau nu vreau. Nop. Just because I'm pure evil. Si mai nou si 'a vision in black'. ;;)

Niciun comentariu: