joi, 20 noiembrie 2008

Zi 'zau' cu....'limba' scoasa

1. Aseara, eu reusind sa adorm devreme, zambind in somn, fiind extrem de mandra de mine ca am reusit sa inchid ochii inainte de ora 1, am fost trezita intr-un mod inedit. Iar cand am deschis ochii privirea mea s-a incrucisat cu cea a lui Claudiu care tocmai aruncase o galeata [sau 'caldare', cum ar zice Aurel =)))] de apa RECE peste mine IN PAT si cu zambetul parsiv si deranjant de suspect al lui Manek, care imi stergea parchetul de apa in exces. Apoi, fara sa pot sa spun 2 cuvinte, am fost luata pe sus, carata acasa la Claudiu, uscata cu prosoape pufoase si schimbata in haine de 'scandal', cum zice Andrada, si am luat parte la mini-party'ul anticipat al baietilor. Ce motiv aveau baietii pt party? Pai cum adica? EU. :D Sau mai bine zis noul meu BMW Z3. Evident ne-am facut toti praf si singurul lucru care il tin cu adevarat minte este ca am simulat un act sexual cu Andrada, si baietii au simulat ca nu-i intereseaza. You should of been there to fully grasp the concept.

2. Doamne, Dumnezeule, azi m-am intalnit din greseala cu fostu' Alex care s-a foarte extrem de mega schimbat, pana si vocea a dat-o la troc cu cea a unui barbat in adevaratul sens al cuvantului [ chipurile ]. Nu am avut ce sa-i zic, cum de altfel nici acum nu am, si cum de altfel mai niciodata n-am avut. [lasam la o parte injuriile] In schimb el a avut destule sa-mi zica incepand cu faptul ca regreta si ca-i este dor de mine si ca a realizat cat de mult ma iubeste. Replica mea: 'Pffaaaaaaa =)) sa mori tu? Aproape ca incepusem sa incerc sa pretind ca te cred.' Sincer, m-am saturat de ineptii debitate din pantaloni. [universal valabil, deci you have been warned ].

3. Varu' Danutz mi-a marturisit ca e gelos pe my bby, si ca a fost gelos pe most of my boyfriends pentru ca [get this !] they see more of me. Cand l-am intrebat in ce sens vad ei 'mai mult din mine' he said 'let's just leave it at that'. Fuck !! =))))

Niciun comentariu: