duminică, 30 noiembrie 2008

Ma mut....

...din seria 'unde te duci,vecine? ' 'la marmacie, vecine'.

Calculatorul meu extrem de inteligent dar lipsit de pragmatism si de simtul utilitatii a hotarat, de comun acord cu antivirusul [da, e o intreaga conspiratie] ca netul imi este complet inutil si ca in loc de o conexiune la server mai nou se va interpreta drept 'program extrem de daunator sistemului' . Bun asa.

In alta ordine de idei, sa ne gandim la faptul ca am facut 19 ani. Yuppie, nu mai pot de fericire. [crap, I don't even believe that]. Plus ca, daca stau sa ma gandesc bine, mai am putin pana la 20, si dup-aia inca putin pana la 30...pfft =))) ma prefaceam si eu ca ma intereseaza ce mi-a zis Danut. Cu toate ca mi se pare foarte interesanta ideea ca the most beautiful years in a woman's life are the 10 years between 30 and 31.

Azi n-am nici chef nici timp de relatari, palavre si alte ineptii asa ca fac postare scurta. Deci: La multi ani nepoatei Andrushca, varului Andrei, colegutei Andreea, lui Planter, finului Adi si finutului Andrei. And a special Happy B-day pentru Sorela Dreea si my baby :*:*:*:*:*.

P.S. Is it considered cheating if it's with a person of the same gender? Meaning a girl? Ma intreb ca sa stiu daca am ratat ceva sau am facut bine ca m-am abtinut. [see, i thought of you last night, nu m-am gandit numai la how hot s-a facut Jenna :) ]

Niciun comentariu: