marți, 25 noiembrie 2008

R.I.P. dear friend

"A murit cineva...ceea ce a trezit o parte din mine..."

Daca stau sa ma gandesc putin, o sa ajung la concluzia ca sunt complet inutila. Inafara de a consuma [ produse si persoane ] nu fac absolut nimic. Nu am nici o activitate catusi de putin productiva, nu incalzesc pe nimeni si nimic prin prezenta sau existenta mea. Fac umbra pamantului degeaba, cum ar zice Aurel. Menirea mea in viata este in mare sa-i fac pe ceilalti sa se simta prost, eventual sa se urasca din adancul sufletului, sa ma dispretuiasca pe mine pentru ce fac, pentru cum sunt si pentru ce am [ sau nu am]. Call me crazy [ ceea ce si sunt, dar that's not the point here ] dar imi place la nebunie sa vad cum se chinuie altii, din punct de vedere intelectual. Imi place sa vad cum cineva descopera laturi nebanuite ale caracterului sau, ajungand de multe ori la concluzia ca nu-i place ce vede. Sunt o sadica din punct de vedere psihologic. Imi place sa vad cum cineva sufera, cum nu se simte bine in pielea lui, cum tanjeste dupa ceva ce nu o sa aiba, cum isi doreste din tot sufletul sa plec..si eu sa nu-i dau o asemenea satisfactie. Si nu sunt tampita, nu ma intreb de ce. Stiu sigur. Imi place sa vad neputinta altora, pentru ca si eu am fost candva asa. Imi place sa vad suferinta altora, pentru ca eu sunt incapabila de durere in sensul asta. Imi place sa vad ce este in sufletul cuiva, pentru cel mai probabil eu nu am asa ceva. Imi place sa vad cum plange cineva, pentru ca eu nu pot s-o fac. Stiu ca este extrem de ciudat, stiu ca multi ma condamna pentru asta, stiu ca nu e dreptul meu sa critic sau sa cer cu atat de multa exigenta respectarea dorintelor mele. But I just don't care. Sau cel putin nu acum
Stiu ca aberez mult [mai ales in momentul asta], stiu ca cer multe. Stiu ca pare ca ma schimb, but don't worry, it's just a fase. Regret is not really one of my things. Si sa ma scuzati pentru postarea asta, dar avand in vedere ca sunt incapabila fizic si psihic de a varsa o lacrima, prefer sa scriu. [ si daca am scris ceva incorect...nu ma corectati, I could not care less ]


P.S. Baby, I'm in a crapy mood. How about being the nice you today? Or at least not being the evil you... Multumesc in avans.

Niciun comentariu: