miercuri, 26 noiembrie 2008

Love thy neighbor as thyself, but choose your neighborhood

Doamne, cat de bine imi pare. Stiu ca sna ciudat si multi o sa ma condamne pentru chestia asta, dar atat de bine imi face faptul ca nu pot sa am sentimente profund umane decat in cazuri exceptionale... Stiu ca cel mai probabil este ca acest lucru sa nu fie normal, but I just can't help it, it's in my blood.
De exemplu, ieri i-am povestit Cristianei ce se mai intampla in viata mea in timp ce ea ma vopsea si tundea. A zis ca e foarte mandra de mine, ca am crescut, ca mi-am schimbat stilul si maniera de a privii viata. AAh, si mi-a mai zis ceva de genul 'decat sa planga mama, mai bine plange ma-sa', witch is ok by my book, even highly recomended. Dar ideea este ca a inceput sa rememoreze momente anterioare aceluia si anume cand am fost cu ei la mare, eu fiind un plod nesimtit si fitos, care din dorinta acerba de a nu dormi in cort, l-am lovit several times cu piciorul in cap pe prietenul Cistianei while he was sleeping. [needless to say that we slept in a hotel after that ~ I don't spend that much time in a tent even when I go...camping]. In fine, ideea e ca a inceput sa boceasca. 'Vai cat ai crescut[ no shit, I grew a low tolerance for mushy feelings too ], nu ti-e dor sa fii copil?' No, thy the hell would I want to be tiny eanough so people like me could squish me to death?
Si n-am inteles tot scopul acestor plansete. Cum nu integ deopotriva sensul sentimentelor covarsitoare, al dragostei de aproape si a tot ceea ce inseamna uman prin definitie. Cine ma cunoaste mai biisor o sa poata sa va confirme ca nici macar persoanelor la care se presupune ca ar fi trebuit sa tin cel mai mult n-am reusit nici macar sa pretind ca le fac vreun bine. Ba chiar lor le-am facut cel ma rau [ vezi Padurea Amazoniana, Piratu, Danezu, my mom, and the list can go on for pages ].
In concluzie, nu e indicat sa-mi cereti parerea despre cum sa solutionati o problema, mai ales de natura sufleteasca, decat in cazut in care sunteti pregatiti sa auziti raspunsul :"Kill him/her" [din puncd de vedere emotional bineinteles ~ si aici puteti sa-mi cereti sfaturi, I've been told I'm good at killing someone's spirit, beats me why, dar nu degeaba zice baby ca I'm the spawn of Satan ]

In alta ordine de idei, cred ca nu prea imi mai place asa mult de finul Cristi. He talks a lot, he's loud, obnoxious, and he thinks everything he gets is because he deserves it. He thinks he's always right, and he thinks everyone should think that too. Mai pe scurt, he's a 55 year old me that looks a lot like my boyfriend. Acum intelegeti why I don't like him?

P.S. M-am tuns si nu va zic cum ! Ha !

Niciun comentariu: