duminică, 4 ianuarie 2009

Am avut o revelatie. Sau o betie. Si un orgasm tactil.

Buna dimineata, soare. Mi-a fost data trezirea de caatre un strigat disperat a unui om si mai disperat. Si astfel am aflat ca se poate tipa si plange in hohote in somn.
In primul rand sa va povestesc de ce in momentul de fata ma doare capul si il simt de parca ar fi ceva distand si imperceptibil de vag, aflat undeva in neant, nicidecum acoperindu-mi ceafa sa nu ma ploua-n gat. in prima instanta am iesit de la munca la ora 00:30 [aproximativ] pe data de 1 ianuarie 2009. [si trebuie sa va zic, ca sa ajungi la Antena 1 trebuie sa fii extrem de capabil..intr-ale sofatului ca am facut 3 statii de 301 in 1 ora] Cand am iesit de la munca eram deja jumatate cui. Am ajuns repede acasa, unde ma astepta varul giurgiuvean sa mergem la el. Si mai era si treaz ca trebuia sa conduca. Dupa ce am dat si eu cateva telefoane, am plecat spre Giurgiu. Si printr-o metoda ciudata, inedita si perfect necunoscuta mie,am ajuns in Dambovita. Si mi s-a zis ca trebuie sa fac gratarul alaturi de cumnatul Neutronu'. M-am conformat, ca mi-era foame. Singura problema era ca eu nu vedeam nici furculita pe care aparent o tineam in mana, daramite ce era pe gratar, si mai ales sa-mi dau si seama daca e facut sau nu. Asa ca singura solutie a fost sa ma uit atnt la fiecare bucatica de pe gratar, sa infig furculita in ea, sa o ridic la lumina pentru a o putea privi mai bine..... si sa-l intreb pe Neutronu' daca e gata sau o mai las. Cat timp m-am chinuit eu cu focul si fumul, Danut ma indopa cu vin si samanie si ocazional nepotica Andreea imi mai aducea un castrvete acru, sa nu mi se faca rau.[e experimentata, caci a este ajutorul de baza al ma-sii cand se imbata de nu mai stie nici cum o cheama] Asa ca pana am terminat gratarul, eram pwla. Am mancat[dar nu ma intrebati ce ca nu mai stiu], am iesit in curte cu restul gloatei ca sa primim "colindatorii"[care s-au materializat in Benune care incerca sa cante un colind si Gogu care batea cu un bat in fundul unui lighean-evident, pana l-a spart] si sa dam artificii. Intr-un final, undeva spre ziua, m-a luat varu'la carca si m-a dus acasa sa dorm,si pe mine si pe Grozavu'. Si la cat de inconstienta si aburita eram eu, nu inteleg cum de m-a vazut Grozavu' in stare sa-i caut cheile de la casa in multitudinea de buzunare ale sale. Dar culmea a fost ca le-am si gasit. Ajunsa acasica, am adormit instant. A doua zi, m-am trezit foarte calma si pasnica, cu o melodie mirifica sunandu-mi suav in urechi. Adica claxona Neutronu' la poarta ca disperatul. M-am inbracat, m-am suit in masina si off we go. Am mai facut un gratar. M-am mai imbatat o data, ca doar cui pe cui se scoate. Mai tarziu, ne-am imbarcat si am plecat la Grozavu', unde am mancat tort si am baut coniac. Si eu am plecat pe jos acasa, ca sa prind macar 4 ore de somn pana dimineata. Am prins doar 3 ca m-a trezit Georgi sa mergem la forbal. Si am mers, si-a scrantit varu' un picior. Iar. Si seara aceea a fost cea mai frumoasa. Stiu ca eram semi-treaza si ma gandeam ca cel mai puternic orgasm ce l-am avut in timpul unui act sexual nu se compara cu senzatia ce o aveam atunci. Ganditi-va la momentul in care ati fost pe deplin satisfacuti si cutremurati de un sentiment de placere ce provenea din cel mai adanc coltisor al inimii voastre si apoi comparati asta cu senzatia care v-o da statul la volanul unui Lamborghini. Fie si numai pentru 10 minute. Asa ca in mintea mea, amintirea lui Dan a fost repede inlocuita cu cea a unui bolid galben cu mine la volan.
Si au fost si cateva momente relativ amuzante de-a lungul acestei incursiuni in betia pe plaiuri rurale, dar nu mai tin minte caci mie la momentul respectiv mi se parea amuzant din cale afara si faptul ca fata de masa era decorata cu flori rosii si galbene. Dar tin minte ca mama a zis ca are chinta cu as in loc de 11, ca Danut statea in pat si se lamenta ca o sa cada masa peste el, masa fiind in camera alaturata, ca Neutronu' a plans in somn si Corina n-a scos un cuvant in 7 ore. Si o sa-l tin minte mereu pe cumnatu' ca am vrut sa dansez cu el si el n-a vrut pe motiv ca eram beata, acuzatie total nefondata. Si mai stiu ca m-am taiat la deget cand incercam sa tai un gogosat sau cand incercam sa desfac o sticla sau cand am intentionat sa curat cartofi. Dar in rest my mind is a blurrrrrrrr......

[si sa-mi scuzati eventualele greseli gramaticale ca inca nu m-am trezit din mahmureala]

Niciun comentariu: