marți, 6 ianuarie 2009

Busuioc sau hai sa nu....


Pe langa faptul ca azi am descoperit ca 35 is the new 5 cand vine vorba de minute [and I have Issa to thank for that] si ca astia de la Clicknet nu pun pe toate cd-urile de instalare a modemurilor fisiera compatibile cu Windows-uri in 32 de biti, am mai degerat putintel in cele 5 minute cat mi-a luat sa ajung de la metrou acasa. Dar intrebarea care ma framanta pe mine cel mai tare se refera la cu totul altceva: ce-i cu BUSUIOCul????? de ce sunt zeci de oameni interdependenti pe strada care vor sa vanda busuioc?? de unde iau busuiocul??? de ce flutura busuiocul sub nasul strainilor inocenti cu a caror cale se incruciseaza inevitabil?? de ce stau ei in frigul asta monumental?? eu parca tineam minte ca dispar dupa revelion, ce mai cauta pe 6 ianuarie cu busuiocul de vanzare la fiecare colt de strada si fiecare gura de metrou?? oamenii care cumpara busuiocul, la ce anume il folosesc? are busuiocul vreo intrebuintare reala? Dar mai ales si mai ales: DE CE VOR TOTI SA-MI VANDA MIE BUSUIOC??? N-a exitat vanzator ambulant de buruieni inutile pe langa care sa trec si sa nu imi infiga cu ardoare in calea privirii un snop de busuioc. Plus ca izul ala specific imi da o senzatie de voma comparabila cu cea care mi-o provoaca ciupercile sau unul din canibalii din "Wrong turn"...si totusi ramane intrebarea: DE CE EU???

Niciun comentariu: