vineri, 23 ianuarie 2009

M-am reprofilat.....again...

Stiti cum , in filmele americane proaste cu ghetto-uri, femeile marginase din cartierele respective mereu cer sfatul coafezei si ea mereu stie exact care e treaba si cum sa o rezolve? Chit ca ea taie varfuri si vopseste radacini since before she could talk, si problema in cauza se referea la faptul ca familia clientei e disfunctionala. Eh, v-am facut mica introducere ca sa pot sa va explic de ce seman eu , mai nou, cu coafeza-psiholog-psihiatru-consilier-nutritionist.
In ultimul timp nu am mai avut timp sa va scriu, dupa cum ati observat. Si asta pentru ca in decursul ultimei saptamani a trebuit sa ma transform in manichiurista si hairstilista lui Danut, Georgy, Doina, Corina, Cata si Angel. Si va garantez eu ca it's not a fun place to be. In primul rand pentru ca nu mi se pare normal ca un om cu ten masliniu, ochi caprui spre verde si par cret si negru, sa-si faca suvite blonde patate....etc etc etc...si in ultimul rand pentru ca nu mi se pare inteligent ca un om al carui ten este total lipsit de pigment de culoare,cu par blond si ochi albastrii, om care s-a vopsit NEGRU si au inceput sa i se vada radacinile, sa vrea sa mentina aspectul total inestetic ce i-l ofera "brunetimea" si sa-si vopseasca radacinile. Plus ca, tot aceluiasi barbat, nu mi se pare ca i se potriveste lacul de unghii cu reflexe mov. Dar, the customer knows best si nu m-am impotrivit dorintelor lor.
Si in timp ce infaptuiam aceste activitati nespus de placute, mi s-a cerut sfatul despre toate posibilitatile de configurare ale unui computer, infinit de multe firme ce urmeaza sa se infiinteze si programe de proiectare, inclusiv toata gama CAD-urilor. Plus ca Georgy vrea sa-si ia nu stiu ce laptop, si nestiind sa-mi zica ce specificatii tehnice are, a sunat pe domnul Sofronel Habernamus, care poseda un laptop identic si care la intrebarile "ce placa video are?dar cea audio?" mi-a dat raspunsurile: "deci placa video e super buna si aia audio e foarte buna". Eu una n-am auzit de firmele astea producatoare de componente de computer, dar I'll look into it.

Niciun comentariu: