luni, 5 ianuarie 2009

Excese


Stiu ca exagerez pe toate planurile. Asa sunt eu. Cand eram mica n-am reusit sa invat cuvantul "moderat" si acum e deja prea tarziu. Asa ca imi asum toata critica, promit ca nu o sa regret, si imi dau cuvantul de onoare ca pun suflet, sarcasm si ironie in cele ce urmeaza sa spun:

  • Daca nu-i spui c-o iubesti n-are farmec. Daca o alinti cu pseudonime uzate n-ai imaginatie. Daca o ascunzi esti mult prea posesiv. Daca o minti nu esti nesimtit, dar sa te rogi la Dumnezeul tau ca nu te prinde [ceea ce este incredibil de improbabil]. Daca o maschezi sub alta eticheta ti-e rusine cu ea. Daca o faci sa planga esti lipsit de suflet. Daca n-o faci sa planga...o s-o faca altcineva.
  • Daca nu-ti spune ca te iubeste, nu te iubeste inca. Daca te alinta cu pseudonime uzate este romantica. Daca te ascunde esti pe planul doi. Daca te minte, te protejeaza. Daca te mascheaza sub alta eticheta te apara de ironiile prietenilor ei nebuni. Daca te face sa plangi, esti un pampalau. Daca nu te face sa plangi....o s-o faca altcineva.
  • Daca nu-ti spun ca te iubesc, nu vreau sa te mint. Daca te alint cu pseudonime uzate, imi pastrez originalitatea pentru cine merita. Daca te ascund, nu meriti sa fii vazut. Daca te mint, n-are sens sa stii adevarul. Daca te maschez sub alta eticheta, I'm just keeping you as a safety net. Daca te fac sa plangi, e ghinionul tau ca ai suflet. Daca nu te fac sa plangi....all in good time.
Si n-am zis astea ca sa ma aflu in treaba, nici ca sa gasesc raspunsuri de care nu am nevoie. Nu ma intereseaza daca am fost eu, daca a fost ea, daca ai fost tu, daca a fost el [ cu toate ca ordinea a fost eu~el-tu-ea; tu~eu-ea-el, dar nu asta e ideea centrala]. Important e ca eu mi-am gasit adaptarea de Brad Pitt [ cu unele avantaje si dezavantaje ] si ca stiu ca am fost nesimtita si nu-mi pare rau. Dar mai trist e ca tu stiai cu mult inaintea mea si pentru asta chiar ca-mi pare rau.

pentru Claudiu, Dani, Feli si inca cativa.
A zis bine Georgiana ca daca fac asa nu-l iubesc.

[cine stie cunoaste]

P.S.: Issa am o rugaminte la tine, da un semn de viata ca eu am telefoanele inchise.

Niciun comentariu: