miercuri, 28 ianuarie 2009

Stiam eu ca nu trebuia sa ma incalt in adidasi. Damn it !!!


Noh, va zic de la inceput ca azi ma simt deplorabil de bine deci don't fuck with me. Intelegeti ce vreti.
Bon. Eu in momentul acesta ar trebui sa fiu intr-un loc bine stabilit, bifand 2 din 30 de puncte atinse pe o lista interminabila. Dar am ales ca nu o sa mai stau niciodata in spatele cameramanului adorabil lovit cu pantoful. Si asta din motive mai putin evidente, pe care n-o sa vi le impartasesc. Din nou, intelegeti ce vreti.
Tot work related, ieri am terminat treaba pe la 1 si ceva si am plecat sa anunt transportatorul ca sunt gata. Bine ca eram eu ca el nu era. Asa ca m-am dus sa astept pe hol intrucat este mai liniste. Si datorita conditiilor de clara calmitate si a starii de oboseala crunta in care ma aflam, am adormit la umbra ficusului perpetuu. Isn't that nice? Fapt ce a cauzat intarzierea mea in dimineata urmatoare pentru ca aparent toata lumea e matinala, mai putin eu. I always knew I was different.
Bun, next. Azi am semnalat o intarziere la munci pentru ca a dorit Zgripturoaica sa mearga in cari si Furi, pe ploaia torentiala, sa ia saculeti pentru aspirator. Si am sfarsit prin a lua perne si ALT aspirator, ca deh, asta e mai mic, mai rosu si mai sexi. In concluzie, nebunia nu se vindeca, se transmite. Norocul meu, ghinionul ei. C'est la vie comme c'est la guerre. [he he :D]
I-am facut georgianei un dvd cu un film care nu mai tin minte cum se cheama caci nu mi-a starnit interes scenariul deci e un film prost. Si l-am pus de 2 ori pe dvd, ea trimitandu-l pe Cocos sa-l ridice de la domiciliu. Toate bune si frumoase[exceptand faptul ca numarul meu de telefon a devenit domeniu public si au ajuns sa ma sune toti imbecilii], pana cand ma suna Cocos: "fata pe cd-ul ala e un film cu una care naste!". Trecand peste faptul ca eu nu stiu cu ce trebuia sa fie filmul, ma intrebam cum oare poate un film intreg sa fie cu una care naste? Unless tipa era recenta mamica a 8 copilasi nascuti concomitent din acelasi uter.
Bun...siiiii.....to top everything off....astazi...la munca....eu fiind o femeie serioasa si respectabila, cu un job serios si respectabil, mi-a fost incredintata o sarcina serioasa si respectabila, iminenta si de o importanta covarsitoare. A trebuit sa gasesc un loc unde sa mut ficusul trustului. I know what you're thinking, si eu m-am gandit la fel, dar a fost mush harder than it sounds pentru ca absolut NIMENI nu vroia inocenta planta la el in platou asa ca l-am exilat la noi in birou, ca-mi inspira un aer de calmitate si somnolenta. Si tine umbra.
Si acum va las, ca maine iar fac pe matinala. Si de data asta a scapat Issa de invinuire caci matusi-mea e mai rapida ca ea cu 15 minute. Go figure.

Niciun comentariu: