luni, 5 ianuarie 2009

Care sforai?


Tin sa precizez ca aseara n-am putut sa dorm absolut deloc. M-am intors pe toate partile, m-am uitat la toate filmele plictisitoare, am ascultat toate povestile de adormit adulti, am numarat toate oile lui Jiji si cofetariile lui Copos, mi-am derulat in minte toate lucrurile pe care nu o sa le fac niciodata, am desenat 2 acte japoneze, am facut patrule prin casa, am vorbit o ora la telefon, am dat o artificie [ ca daca nu pot eu sa dorm vecinii mei de ce s-o faca? ], am terminat "Divisadero", am facut vreo 3 integrame si spre final, pe la ora 7, am atipit o ora. Atat, ca ce-i mult strica. Si am descoperit ca insomnia mea nu se datora durerii de cap infernala a carei nefericita posesoare eram, caci aceeeasi migrena ma bantuie de vreo 3 zile si pana acum nu am avut probleme cu somnul. Si am realizat ca m-am obisnuit sa horcane si sa suspine cineva langa mine si asta e somniferul meu. Don't I just have all the fun in like?
Si am decis ca-mi pun cercelul la loc. Si m-am pus pe treba si mai devreme am fost si l-am reincorporat[ dupa cum puteti observa ], asa ca ma doare buza putin. Adica, ma rog, mi-am pus altul aproximativ la fel, numai ca e negru. Aaa, si mi-am reimprospatat garderoba cu oarece elemente galbene[ tot dupa cum puteti observa ]. Si am mai decis ca ma mut in Giurgiu. Si m-am mai hotarat sa ma inscriu intr-un final la scoala de soferi [ incepand de miercuri mai exact ]. Si am mai decis sa fiu draguta si blanda cu oamenii din jurul meu, oarecum inspirata din "Yes man". Atat.

Niciun comentariu: