joi, 19 martie 2009

Da cik nu.

Cuprins. Scurte relatari. Da, din nou.
Alaltaieri, cu frica in vene si ochii mari si bulbucati am demontat cruciulita de la bratara imitatoare de matanie si am privit-o cu atentie sporita. Apoi cu grija si cu chiu cu vai intrucat unghiile nu-mi permit sa fac mai nimic in mod normal, am reusit int-un final sa-mi pun bratara pe mana. Initial mi-era putin cald, am crezut ca incep sa ma topesc ca noh, e de la Vatican si e sfintita. Dar au trecut doua zile si am incheietur inca intacta si nici nu mai sunt asa paranoica, ajutandu-ma mult faptul ca am realizat ca apa fierbinte cu care ma spalam pe maini imi provoca senzatia de caldura.
Apoi, am primit minunata veste ca deprimarea mea era menita pieirii, caci am primit confirmarea faptului ca am cu cine sa ma duc la paragliding. Acum nu-mi mai ramane decat sa gasesc unde in coltul sufletului pulii lui Brutus se face paragliding. Ypu can bet your ass that's going to be easy.
Bun. Acum, doua situatii nasoale. Abia ce ma bucuram,aseara, intrebandu-ma cui i-am facut ce bine suprem de au decis astrele sa ma binecuvanteze cu o asemenea fericire nemarginita de a nu mai fi deranjata de plictiseala mondiala materializata in forma umana si mai exact masculina, de dimineata[adica exact dupa ce m-am trezit cand aveam un chef suprem de cineva-chef insuflat de soarele ce-mi batea orbitor in ochi- dar nu de respectivul in cauza] primesc un mesaj: "Auzi, noi mai suntem impreuna?". Holly crap, m-am mai vorbit de 2 saptamani si nu ti-am mai vazut existenta de mai mult de o luna[and I intend for it to stay that way] si tu pui asemenea intrebari existentiale? Bine, reformularea corecta mi-a adus-o Issa la cunostinta, si sunt perfect de acord cu ea: dar am fost vreodata impreuna? Dar in fine, e democratie, nu te cenzurez, you can tell yourself whatever you need to hear.
Si in plus! Azi, cand mergeam ca tampita prin frig ca sa ajung la munca sa las o adeverinta, un plod cu ghiozdan in spate, uitandu-se in spate ca nu cumva sa-l urmareasca klingonienii si indreptandu-se cu inversunare catre mine, m-a lovit in umar. Si n-ar fi mare paguba dar imi zice, foarte nonsalant si cu o sclipire in ochi: "Ma scuzati, SARU'MANA !". Go to Hell and die.

Niciun comentariu: