vineri, 6 martie 2009

Da....... !?!

Stiati ca o intrerupere de sarcina la stat costa fix 100 de lei dar ca doctorului ce executa procedura trebuie sa-i dai spaga cel putin 350 de lei? Acum stiti.

Stiti ca exista un aparat anticartita cu ultrasunete ce functioneaza pe energie solara si ca este disponibil prin curierat, comanda facandu-se pe undeva prin piata Amzei?

Stiati ca mufarea unui cablu de retea de internet dureaza maxim 2 minute pe cand mufarea cablului axial dureaza minim 5 [si asta doar in cazul in care aveti mufa de-a gata]?

Stiati ca un desen hentai sau manga sau cum doamne iarta-ma se numesc desenele alea japoneze ca I swear to God I'll never get the hang of these names, dureaza 5-15 minute sa prinda contur? ma refer la desen ca schita, adica o coala de hartie cu mazgaleli pe ea.

Stiti ca daca puneti o bucatica de hartie impaturita in lateralul difuzoarelor de inalte de la boxe inainte sa le introduceti in carcasa, sunetele o sa se auda mai pitigaiate?

Stiati ca un cactus trebuie udat mai des ca o orhidee si necesita si mai multa apa ca aceasta atunci cand il udati? Si ca puiutii de cactus c ii cresc in laterale trebuiesc indepartati daca vreti sa infloreasca anual? Si ca floarea unui cactus traieste 24 de ore si infloreste noaptea? Al meu face cate 2-3 flori deodata, de cate 2-3 ori pe vara si apar ca niste palnii mov cu alb.

Stiati ca mi-am vandut masina si ca m-a injurat cineva de ce am mai scump pe lume, deci asadar si prin urmare a inceput sa-mi cheleasca ficusul si sa mi se ofileasca florile de la primula?
Dar cel mai si cel mai important...stiati ca eu nu stiu de unde am reusit sa-mi fac timp sa scriu postarea asta?

Niciun comentariu: