marți, 17 martie 2009

Nu, nu, nu si iarasi nu. Stay away.

De acum incolo sunt suparata. Si sa dea dracu sa-mi treceti prin fata ochilor si sa nu va cheame Adi sau Mihai. Si mai ales sa intrati in vorba cu mine. Si chiar daca o faceti, sa va asigurati exceptional de bine ca ceea ce ziceti are relevanta pentru mine si viata mea. And have in mind that I don't care about a hell of a lot of stuff.
Si ca sa va explic putin mai bine de ce sunt suparata: nimic din ce am intreprins astazi nu mi-a iesit si zic asta cu cel mai grav ton al vocii. In primul rand, tin sa precizez ca starea mea debitanta de energie a fost si este cu totul in van, caci nu reusesc sa gasesc pe cineva kre sa tina pasul cu mine, and that hit me like a meteor ca nu ma asteptam ca tocmai persoana energica si juvenila pe care am ales-o eu sa nu tina pasul. Si in plus, nu numai ca nu a tinut pasul, nici macar nu s-a straduit and that kind of stuff gets to me. Adica, nu stiu, eu sunt o persoana relativ nebuna si imi place sa dau nas tuturor provocarilor si mi se pare extrem de ciudat cand vad ca altcineva nu o face. Imi lasa impresia ca nu vrea sa iasa din monotonia proprie, oricat de haotica ar fi monotonia sa. Asa ca m-am deprimat pentru ca eu vreau sa merg la horseback riding si paragliding.
Si in plus, "poate te fac o gagica" is so not the way to start a conversation si mi se mai plange si un prieten imaginar ca l-a parasit amanta and that's not the voice I need to hear in my head.

Niciun comentariu: