luni, 16 martie 2009

Sa mai credeti in chestii d-astea abstracte..

Eu sunt sagetator. Asa, ca sa intelegeti ce tot indrug eu pe aici.

Caracteristica generala a zodiei Sagetator: semn pozitiv, masculin [ zau? si eu de ce n-am cuc?]

Element definitoriu pentru zodia Sagetator: Foc[uhm...ca ala de l-am facut eu ieri si am dat foc mugurilor de la mar?]

Calitate definitorie pentru zodia Sagetator: semn Mutabil (flexibilitate) [eh, hai ca spagatul si sfoara imi ies]

Verb reprezentativ: “a vedea”.[eu's mai chioara de fel, si posibil sa surzesc pe dreapta]

Culorile zodiei Sagetator: albastru, bleumarin [verde, galben, negru, mov. hai ca m-ati nimerit]

Pietre pretioase caracteristice pentru zodia Sagetator: turcoaz [ e verzui. Merge.]
Metale caracteristice pentru zodia Sagetator: cositor [adica ala cu care se lipesc integratele. Am si d-ala]

Ziua cea mai favorabila pentru zodia Sagetator: joi [da' duminica ce-are?]

Locuri prielnice: spatiile deschise, exterioare. [adica unde sunt libere toate gaganiile sa ma piste si toate furnicile sa mi se suie pe adidasi. Bun asa. You just have to love nature and all it's creatures. I know I like them sooooo much I could just kill them. Palmele se dau din dragoste. Si gloantele la fel.]

Principalele calitati ale zodiei Sagetator: cinste, generozitate, viziune [ mai ales cinste. ]
Cea mai puternica dorinta a nativului din zodia Sagetator: sa-si largeasca orizontul[ de alaltaieri de cand tot trag de el si al dracu' nu vrea nici un centimetru]
Defecte ale nativului din zodia Sagetator: optimism exagerat, generozitate pe banii altora [ cu optimismul m-au nimerit. La generozitate inca delibereaza juriul.]

Personalitãti din zodia sãgetãtorului: Liviu Rebreanu, Cezar Petrescu, Friedrich Engels, Frank Sinatra, Walt Disney, Kirk Douglas, Gérard Philipe, Jean Marais, Woody Allen, Tina Turner, Maria Callas, Nadia Comãneci, Nostradamus, Winston Churchill, I.V. Stalin, F. Graziani, C.L. Menotti. [ sa zicem ca sunt predispusa catre vicii la fel ca Tina Turner, copila ca si Walt Disney si tiranica precum Stalin. Ah, era sa uit: prezic mai bbine ca Nostradamus. Spre exemplu prezic ca maine e marti. Holly crap, I'm so good at this.]

Femeia-Sagetator are tendinte poligame, avand obiceiul de a-si termina pretentiile in pat. Totusi, nu poate fi considerata etalon al frivolitatii, caci one-night-stand-urile sunt foarte bine mascate, incat partenerul oficial are sentimentul ca traieste alaturi de fidelitatea intruchipata. [Gee wizz I have never cheated on anyone ...anyone I haven't dated, that is.]

De câti sagetatori este nevoie pentru a schimba un bec?
Sagetatorii nu schimba becuri, dar te pot invata pe tine cum sa faci acest lucru. [kill the lights, unscrue, scrue the other thing-a-ma-bobbie, hit the lights. I'm so freaking good at this.]

Voi mai credeti in horoscoape? You might as well believe in the Easter Bunny as well.

Niciun comentariu: