luni, 16 martie 2009

Luati-ma usor...

Ok, s-o luam cu usurelul. Nu de alta dar am o senzatie de picaj liber intrucat n-am mai dormit de ieri seara, adica aproximativ 24 de ore.
S-o luam cu inceputul. Am mers singura ca tuta dintr-un colt in altul al Bucurestiului in incercarea disperata de a prinde autobuzul catre intersectia cu porumbul, ceea ce mi-a si reusit pana la urma, fapt pe care urma sa-l regret caci am calatorit o ora si jumatate cu un autobuz plin de persoane de un colorit mai special, deloc tacute si care nu poseda aceleasi gusturi muzicale ca si mine. Pun pariu ca nu stiati ca versurile unei "melodii" se pot limita la onomatopee diverse si "cicalacichicichi" spus de 99999 de ori pe minut.
Ajunsa la locul cu pricina, am asaltat preotul fata de care nu am pic de respect si care a indraznit sa-i zica bunicii mele, care si asa e anemica si vai mama ei ca nu mananca mare lucra ca tine post, ca SOIA[care este o PLANTA] NU e de post si sa nu manance asa ceva ca "e pacat" si o bate doamne-doamne cu toiagul aruncator de fulgre la poponeata. Apoi am vazut poza cu viitorul meu nepot, care, if you ask me, o sa fie destul de dotat, si am reusit sa binedispun o graviduta de verisoara. Am condus, am baut, am facut gratare, am descifrat instructiuni pentru masini de tuns catre cei mai putin binecuvantati, ccare cred cu ardoare ca "showe gel" inseamna sampon, ca deh, e tot cu S. Si m-am certat cu tzatza Dica, fiinta profund dernjanta, care nu imparte nici un fel de grad de rudenie cu mine, dar care a considerat de cuviinta sa se intereseze cati ani de scoala mai am eu, si ce fac eu la Dan toata ziua, si daca o ajut pe Mica la treaba, si ce fac eu atatia ani la scoala, si de ce nu ma marit odata, si de ce am spalat eu vasele si de ce asculta nepota-su mai mult de mine decat de ma-sa. Am mai dezbatut o data subiectul asta, asa ca nu mai aprofundam. Si in plus, a durit cu ardoare sa ma compare cu alt nepot de-al sau, un plod de 15 ani care "face scoala multa si e destept maica", atat de multa scoala incat este la SAM la Iuliu Maniu, si atat de destept incat tracteaza cu scuterul[pe care se aflau el si inca un puradel d-asta] vara, pe asfalt, o saniuta din metal cu alti doi plozi pe ea si se intreaba dup-aia de ce nu mai merge scuterul cum ar trebui sa mearga. No shit, cred ca uleiul e de vina, eu i-am zis sa puna d-ala verde ca e mai bun. Asa ca brusc, m-am trezit a fi principalul subiect de discutie al babelor fara viata din doua comune alaturate.
Am cules viorele, l-am ajutat pe Georgy sa toarne o shapa [bineinteles, in schimbul unei ore de condus Passat-ul] si am varuit un garaj. Am aflat ca bunul meu prieten Oli, care este un nenorocit irascibil ce se ghideaza dupa propriul lui cod al vietii si lucreaza dupa propriul sau program si nu cedeaza niciodata si nu asculta niciodata de nimeni, o sa lucreze sub Neutronu', care este genul de om care sta si da indicatii, si la sfarsitul saptamanii se mira de ce nu au progresat ca doar au fost sapte oameni, cinci fara el si septarul care si-l tine la cur, Piturca pe nume, Plod Miop de 16 ani Analfabet si Prea Obedient, dupa descriptie. Si acum astept vestea orbitor de surprinzatoare conform careia Oli s-a batut cu Neutronu' si abia astept sa simulez atacul de cord atunci cand o sa-mi ajunga la urechi. Ca, thrust me, it's going to happen, it's just a matter of time.
Dar nimic din tot ce sa intampla in tot acest weekend nu se compara cu ce am patit de dimineata. Intrand linistita pe strada, cu o punga de cumparaturi in mana, ma opreste un puradel de vecin, care abia a invatat sa gangure coerent : "unde te duci?" "uhm...acasa?!?!?" "pai DE CE????". Eh uite-asa de-a dracu si de simpatica ce sunt.

P.S. va rog sa-mi scuzati eventualele greseli gramaticale sau de tastare, dar credeti-ma ca nici nu mai vad bine de la cat de stupefiata m-a lasat tot acest interes suprem al oricui fata de ceea ce fac eu and is none of their bees wax. Ca daca ar trebui sa-i intereseze nici de-ai dracu nu m-ar intreba.

Niciun comentariu: