marți, 30 decembrie 2008

1 august 2008

It's actually working.


Azi, dupa activitatea intelectuala intensa, solicitanta de-a dreptul [ care s-a materializat in cine il bate mai rau la septica pe Dorin ] depusa la job-ul meu efectiv stupid [ k nu fac decat sa zic “da….nu….dobanda e de 7 %....da….nu…puteti sa rambursati integral numai dupa 6 luni…da…nu…semnati aici…si aici…si aici…multumim , la revedere” ] am fost la shopping cu Witch [ aka mama ] si am suportat wining-urile ei despre cum eu nu petrec destul timp acasa , si nu mai vorbesc cu ea, si de ce il urasc pe tata, si unde plec, si de ce plec, si cand vin, si daca a facut Jhonny accident cu masina ei care de fapt nu e a ei ca e pe numele meu, si ca daca face accident cu masina ei care e de fapt a mea il omoara ea in contul meu ca sa nu ma mai obosesc eu...and on and on… [ acuzatii total nefondate intrucat , dupa parerea mea, dormit + 3 ore = prea mult timp petrecut acasa si nu il urasc pe tata, il dispretuiesc din adancul sufletului meu negru si cand ma plictisesc de asta, atunci incep sa-l meprizez ( care nu stiti ce inseamna.. pick up a dictionary ) ].

Dar toate aceste incercari disperate ale unei fiinte lipsita de independenta intelectuala n-au reusit sa ma demoralizeze pentru ca in 3 zile de munca am fost mai productiva decat in ultimele 3 luni puse cap la cap, maine mi-am luat zi libera ca sa ma ocup de niste chestii absolute urgente [ gen unghiile mele si barfa la cafea cu fetiscanele mai fitoase ca oricine de pe lumea asta, Gina si Mirela ], peste o saptamana [cred ] o sa fiu in drum spre plaja, soare and all that shit, si sambata ma mut for the summer . Plus ca imi fac si relocarea la job si miercuri imi dau salariu [ comision inclusiv, yuppie !! ]

Downside : I can not find a decent hotel no matter how hard I try. I mean, for the love of God , how hard should finding a hotel be????!!!!!

Upside : fundatia e sapata, gaurile acoperite, totul merge struna. [ si am zis asta si la propriu si la figurat ]


P.S. : mi-a zis Bessie azi ca o sa-i fie dor de diminetile in care ii dadeam gagicile afara pe motiv ca aratau sleazy si de serile in care il bateam la remi si il puneam sa-i provoace atacuri de panica lui Nairim, confesandu-i ca este gay [ Nairim e foaaaaaarteeeeee strict si traditionalist ] . Ca replica pentru nou descoperita latura sentimentala a lui Bessie, am zis ca si mie o sa-mi fie dor de zilele in care eram atat de fericita datorita lui. M-a intrebat ce facea de eram fericita datorita lui. Response : YOU WEREN’T IN A 5 MILE RADIUS OF ME and you also WEREN’T IN A 10 MILE RADIUS OF THE NEAREST PLACE KNOWN TO HAVE CELL PHONE RECEPTION.


P.S. 2 : m-a intrebat Sorinache-Mic-Si-Negru daca il invit si pe el la nunta despre care a auzit la un vecin ca o fac eu sambata. Am plecat razand cu lacrimi. Si m-am intors catre el, gandind sa-l intreb care vecin a zis asa ceva, dar vazandu-i fata dezorientata am bufnit si mai tare in ras si mi-am continuat drumul.

Niciun comentariu: