marți, 30 decembrie 2008

28 septembrie 2008

Changes in a damned and demented person's life.


Pe langa faptul ca ieri nu am reusit sa termin impachetatul aberatiilor de la mine din camera si a trebuit sa fac chitibusurile azi de dimineatza, sa le car in colturi din casa mea inca necunoscute mie, acum demontez si mobila doar ca s-o montez din nou peste cateva zile. Plus ca inca astept patul meu, inexistent deocamdata.

In alta ordine de idei, toata ziua m-a mancat gandul ca m-am schimbat in ultimele 2 luni cum nu credeam vreodata posibil. Va dati si voi seama ca daca am ajuns eu sa fiu indecisa cand vine vorba de A GUY, se intampla ceva. Si am motive sa cred ca este ceva rau pentru ca inafara de incapacitatea mea de a lua o decizie cu privire la acest GUY, am inceput sa si gandesc inainte se a face ceva. Like, hello!! That’s definitely not me!!

And besides that, parca imi lipseste orice chef de a mai pleca undeva si cam dau cu piciorul oricarei ocazii de a iesi din casa, daca nu cumva sunt obligata in asa masura incat sa nu pot sa ma eschivez.

Si nu pot sa-mi explic..cheful de viata nu-mi lipseste, si nici rusty n-am devenit, dar cand vine vorba de iesit din casa sau THAT GUY…I can’t make up my mind. And it’s not like I’m the most indecisive person..

By the way, mi-a fost oferit un job sa predau informatica, 3 ore pe zi, 2 zile pe saptamana, la o GRADINITA. Come on, ce dracu o sa inteleaga plozii aia care nu stiu care e stanga si care e dreapta din ce o sa incerc eu sa-i invat? Plus ca, don’t get me wrong, I kind of like some kids, dar nu sunt tocmai cea mai rabdatoare persoana din lume si ma tem ca prima data cand mi se spune ‘n-am inteles’ sau ‘puteti sa repetati, va rog?’ o sa am un exces de furie, eliberand toata nemultumirea imbuteliata in mine, iar a doua zi o sa am ocazia perfecta de a-mi etala noua geanta foarte sic din piele de puradel cu pufulet din par natural. Not kidding.

Asa, si pe langa toate astea mai sunt stresata si de un guy [ stresata e impropriu spus, ca in oarecare masura I like how he doesn’t hate me yet ], diferit de primul guy mentionat. Ca sa va demonstrez cam ce fel de tip este va prezint extrase din conversatiile noastre de-a lungul timpului :

1.Guy: te urasc sincer !!

Me: why? I'm so small and cute..

[and he didn’t argue with that comment, he perhaps didn’t even realise the sarcasm and irony of my words, even though it was quite obvious ]


2.Guy: asta am zis si eu timp de 1 an dar nu am avut suflet !

Guy: referitor la statusul tau

Me: mi-am dat seama

Me: dar eu chiar n-am suflet..

[ and he still is speaking to me. Cred ca la el se aplica cel mai bine ce a zis Issa, “ daca viata imi intoarce spatele, ii pun mana pe cur” ]


3.Guy: .

Guy: ..

Guy: ...

Guy: ....

Guy: .....

Me: I always hated that about u...

Me: .

Me: ..

Me: ....

Me: si mai e faza aia

Me: !

Me: !!

Guy: +))

Guy: ops

Guy: !

Me: da, ! era indispensabil

[ ok, nu pot sa neg, e sweet and all that crap ticul, dar it’s really annoying to see it 9 times a minute, thrust me ]

Trageti voi concluziile. Acum sper ca nu se supara the guy ca am luat unele extrase fara sa-i cer aprobarea dar sincer, nimeni nu stie cine e asa ca I can’t see why he would mind. [ si daca te-ai suparat, sa ma anunti, ca te consolez eu :D ]

Eh, poate dupa postarea asta o sa ma invat si eu minte sa mai tac din gura [ sau respectiv din tastatura ] ca vorba aia, unii oameni vorbesc din experienta, altii, din experienta, nu vorbesc.

Acum ziceti voi: M_AM SCHIMBAT???

Niciun comentariu: