vineri, 12 decembrie 2008

Daca asta inseamna 'suflet' I hope I'm not growing one


Acum ceva vreme eu am fost martora si beneficiara directa a unui proces indelungat care a avut ca scop final cumpararea unui nou cartus pentru imprimanta mea. Intr-un final, scopul a fost atins cu succes, numai ca problema ce m-a determinat sa am nevoie de imprimanta fusese demult rezolvata, asa ca nu am printat nimic. Dar nu-i vai, ca doar pentru asta sunt aici Issele lumii. Astfel, in ultimele 3 zile imprimanta mea a printat cat n-a printat ea saracuta in ultimul an. Dar e ok, chiar nu m-a deranjat all the ‘helping another person’ crap.


Plus ca am si facut o tentativa de traducere in franceza [ 2 de fapt, care puse cap la cap ar face cam cat aproape jumatate dintr-o traducere propriu zisa ] la comun si 2 deplasari in interes de serviciu catre un notar facultatea mea [la care nu ma duc nici cand am ore, dar for you I made an exception]. Si am contribuit interactiv si intelectual cu jumatatea mea de neuron prajit [caruia i-a fost prea lene sa plece in vacanta cu restul colegilor sai cenusii] la redactarea unei recomandari. Si ma mai si doare un deget de la cat am putut sa scriu , caci eu nu mai tin minte sa fi scris ceva de mana [inafara de integrame] de la Bac incoace[ dar it was worth it cand ma gandesc ca cineva din State o sa creada ca Pandele are scrisul meu ].


Cam asta ar fi rezumatul activitatii mele umanitare din ultimii 19 ani, concentrata in ultimele 3 zile. Si [dedicatie pentru ISSA] – I stand by my statement: you bring out the best of the worst in people; just look what you did to me !!!!

Niciun comentariu: