miercuri, 17 decembrie 2008

A BMW with an attitude

1. Acum ceva vreme mi-am pus geamuri noi. La o perioada, mi-am renovat camera. Dupa ce am terminat camera, am invitat-o pe mama in taramul necunoscut proaspat colorat in portocaliu ca sa-mi admire maiestria [ pentru ca in viata mea nu m-am gandit ca o sa muncesc atat de mult cat am muncit la un rahatel minuscul de camera ] si ea a observat ca imi lipsesc ornamentele de la balamale si am convenit sa il sune ea pe tipul care mi-a montat geamurile, caruia eu ii luasem numarul de telefon, just in case. Cateva saptamani mai tarziu, s-a trezit mama ca trebuie sa il sune. Si l-a sunat. El, foarte amabil a zis ca o sa vin in maxim 3 zile sa le puna si ca isi cere scuze ca a uitat. Si ALALTAIERI, adica 2 LUNI MAI TARZIU, l-a sunat mama din nou, el foarte amabil, a venit chiar in ziua cu pricina. A intrat respectivul in camera mea iar eu dormeam. Am avut intentia sa ma ridic sa il salut, dar mi-am amintit ca I wasn't wearing anything asa ca m-am incovoiat la loc in varful patului si am adormit pana ca el sa ajunga la geam. Maica-mea plecase la munca, si acasa nu eram decat e si tata [ care este in concediu timp de 2 SAPTAMANI ], eu dormind si tata not giving a flying fuck. Asa ca tipul nu a pus decat 3 ornamente la 4 balamale. You do the math. Dar problema mea e alta, si anume ca a intrat incaltat, ca sa am eu dupa cine curata. Si nici asta n-ar fi un impediment major, numai ca dilema esentiala si intrebarea cheie este : "ce cauta respectivul la mine in SIFONIER????" [si stiu ca a umblat in sifonier deoarece sifonierul este dupa usa, si u te apropii de acel loc decat daca umblii in sifonier si exact acolo am gasit imprimata pe parchet urma lipicioasa a pantofilor sai masura 79 cu aproximatie. Si daca tot a cotrobait la mine in sifonier, macar a gasit ceva interesant? A luat ceva suvenir? Ca nu-mi dau seama,sunt prea multe chestii in el ca sa le mai tin evidenta. Aparent nu lipseste nimic, so I'll just agree with my boyfriend and say "he was looking for the weed".

2. Ca sa nu mai ziceti ca masinile nu simt nimic, am sa va marturisesc faptul ca automobilul meu are o personalitate debordanta, si in perfecta concordanta cu a mea. Am dus-o la inmatriculat, urmand sa preiau un numar de la varul Georgy, el radiandu-si o masina. Fapt savarsit. Prin urmare, am luat placuta de inmatriculare de la el, placuta foarte uzata si perfect inestetica. Si Liviu a zis ca o pune cand ajungem acasa. Bineinteles, tot drumul l-am chinuit si stresat spunandu-i ca placuta este urata si ca nu vreau s-o puna pe masina mea noua si ca mai bine mergem si dam comanda sa mi se faca alta si ca macar s-o cosmetizam pe asta si tot asa. Ajunsi acasa, se apuca Liviu de masina. Pune placuta. La 5 minute cade. O pune iar. La 5 minute cade. AND this can go on for hours pentru ca a incercat in decut de 2 ore cred ca de vreo 30 de ori prin diferite metode, singura ramasa neaplicata fiind lipirea cu superglue. Cand intr-un final a renuntat sa mai incerce, vine la mine si-mi zice: "masina ta respinge cu desavarsire placuta asta" si mi-o arunca pe masa. La care eu : "vezi, ti-am zis eu ca placuta asta e urata". Concluzie: I have a BMW with an attitude. Si chiar una destul de proeminenta.

3. Tot week-end-ul am renovat la bucatarie in timp ce Andrei dormea. Luni am dormit eu, in timp ce Anrei muncea. Marti am condus si am inmatriculat masina [ si am aflat ca daca ai masini in spate and you back the car up, you WILL hit them ] in timp ce Andrei muncea. AZI M-AM INTALNIT CU ANDREI si am aflat ca not only my friends are wild, fucked up, crazy, but funny. Maine nu stiu ce fac dar imi amintesc vag ca mi-a zis ca are treaba deci I won't see him. Vineri pleaca in delegatie de distractie si eu plec la make over session cu Sorela. Eu plec luni de dimineata si mai vin pe 2 ianuarie. Asa ca am ajuns la concluzia ca nu prea o sa ne vedem in perioada ce urmeaza....si I'm not trying to be sweet ca ar fi vadit fals, dar I really mean it when I say I'm gonna MISS my baby A LOT. Just so you know.

P.S. : Scriu de la laptop. Si nu-mi iau Maseratti [ pentru ca da, m-am gandit azi si la optiunea asta dar am concluzionat ca raising that much money would mean spending a huge amount of my energy. And also losing a significant part of my dignity. ]He he.

Niciun comentariu: