marți, 30 decembrie 2008

26 septembrie 2008

Mi-e lene sa pun titlu....


Ok, deci I feel like crap. Dar nu asa pur si simplu, ci naspa rau de tot. Am un chef nebun sa fac NIMIC si tocmai ala e singurul lucru pe care nu pot sa-l fac acum.

Insiruire: hainele mele nu mai au loc in dulap si trebuie sa-mi caut sifonier; incaltamintea mea nu mai are loc pe suport si trebuie sa-i conving pe ai mei sa transforme atelierul lui tata in debaraua mea de adidasi; maine trebuie sa indosariez frumusel tot ceea ce contin dulapurile mele, sa le pun in cutii imense si chiar sa tin si minte ce e pus unde si de unde iau ce-mi trebuie, ca daca nu am bulit-o; duminica dau afara TOT continutul camerei mele, inclusiv covorul, dulapul ala greu de miscat care nu pot sa-l scot decat dupa ce scot usa din balamale si biroul pe care daca mi-l zgarie vreunul in timpul mutarii, o sa-i folosesc capul drept suport pentru webcam; trebuie sa ajung sa dau comanda pentru canapea si cum eu ma chinui sa-mi fac curaj sa ies pana la magazin sa-mi iau zilnicul pachet de otrava, nici nu vreau sa incerc sa-mi inchipui cum o sa ajung eu in Vitan pe cancerul asta; plus ca de luni se apuca lumea sa-mi darame si sa-mi scrijeleasca peretii si tavanele, ca sa le faca din nou.

Fun to be me, right?

Plus ca inghet de frig si nu stiu de ce eu stau cu pulover si hanorac pe mine iar mama e in tricou; as dori daca s-ar putea sa vorbesc cu Riri dar eu nu-l sun nici moarta, mai ales in pragul pregatirilor pentru nunta [ nu a lui, a unui prieten de-al lui, dar de, agitatie mare, draci laci, se-nsoara X , ce iarba mea ! – casa de piatra si copii de caramida ca am auzit ca BCA-ul nu e chiar asa bun ]; de Pissycosu’ n-am nici un chef dar mi-e tare dor de cumnatelul Georgy si sunt tare curioasa cum a iesit acoperisul casei..si as fi capabila sa va insir zeci si sute de astfel de chestiuni dar nici de asta nu am chef…mi-e lene sa-mi fie lene…azi nu mai sunt eu..e pauza publicitara…

P.S.: cineva care zicea ca o sa relatam nu mai stiu ce subiecte vroia ea in tentativa asta de cronica sau blog sau cum vor perisorii vostrii de la ceafa s-o numeasca.. please step up to the plate. [ bine, daca nu te intrerup din invatat – Bafta ! ]

Niciun comentariu: