duminică, 21 decembrie 2008

Luati-va !! Doar asa, ca sa fiti pregatite..



Ajunsa la locul cu pricina dupa un drum infernal in care n-am putut sa dorm intrucat ma stresa Andrada [da, am luat-o cu mine pentru entertainment] cu nefondata ei teama de avioane, am zis ca stau si eu putin intinsa ca sunt obosita. Si nu mica mi-a fost mirarea cand m-am trezit sa vad ca o mana paroasa salasluia pe spatele meu si cineva imi respira in ochi. M-am eliberat in liniste din ghiarele mortii, m-am postat in capul patului, in capul oaselor, si l-am trezit pe respectivul. El, cu o grimasa ce sugera dragalasenie si prostie simultan, imi intinde botul si isi desface bratele, inchizandu-si ochii si maimutarindu-si nasul in toate directiile. Eu abia imi abtineam rasul. Cand a deschis ochii parea ca mai avea putin si ii dadeau lacrimile pe obrajii jilavi.[ hai ca le am si cu descrierile catusi de putin] Si m-a intrebat saracul: "what seems to be the matter, kitty, do you not love me any more?". Cu exact aceste cuvinte. Si brusc mi-am amintit de ce urasc the British. Aparent prietenul Andreei nu a fost informat despre mica noastra escapada, cum de altfel nu este informat despre niciuna din plecarile ei, dupa cum mi-a fost explicat ulterior. Asa ca, babe, multumeste-te ca plec o zi si nu o luna, fara a te anunta.
Aaa, si plus ca duminica seara apa calda este inexistenta aici, tot dupa cum mi-a fost explicat ulterior. Si prin "ulterior" ma refer la perioada imediat urmatoare dusului meu cu apa straina si rece. Now how fun is that?

In alta ordine de idei, mai tineti cumva minte ce a zis Anda, roscata lesbiana ca n-are ea?? Eh, daca nu, va explic eu acum. Sambata seara am zis ca ies si eu cu baietii si fetele mele ca sa nu bata la ochi ca stau acasa prea mult si sa nu se prinda ai mei ca plec. Si am fost in Pat, ca avea Claudiu rezervare de acum cateva milenii. Dupa ce s-au ametit binisor baietii ca sa aibe curaj si Andrada si Camy au sorbit cate ceva ca sa scape de inhibitii, a inceput sexul "tare" sa se laude. Si aparent fiecare era cel mai dotat dintre cei 4. Si bineinteles, singura modalitate de a rezolva aceasta disputa era sa ne intrebe pe noi, dupa cum urmeaza:
Prë[ala trebuia sa fie un accent grav, dar nu-mi iese de nici o culoare]: Ia zi-le tu cat o am eu de mare !!! [mi se adreseaza,afisand o moaca de satisfactie suprema ]
Eu: Ma, imi pare rau sa te dezamnagesc, dar eu nu sunt o ruleta ambulanta, aici doar pentru a va satisface voua curiozitatile.
Claudiu: Hai, Andrada, raspunde-mi: o am de 23 sau nu?
[si aici urmeaza remarca identica cu a Andei, demna de Cartea Recordurilor]
Andrada: Da' ce, ma, tu crezi ca eu am centimetru-n gura???
Asa ca fetelor, daca n-aveti si vreti sa fiti pregatite, luati-va. Mi se pare ca ala de croitorie e mic si se ruleaza sul. Marime universala.

Niciun comentariu: