luni, 29 decembrie 2008

5 iulie 2008

He he. Is dashteapta. Is dashteapta foc. =))

Deci luai 9,15. Nu’i chiar ce vroiam io da’I bn. Kiar bn, mai ales tinand cont ce circumstante. [ cn jtie cunoashte].

In alta ordine de idei, sa reflectam asupra unei probleme existentiale kre m’a privat pe mine de calculator o zi intrega. Mi s’a stricat tastatura. Unii zik k din kuza k am varsat energizant pe ea. Io zic k o fost un ‘act of God’. Alegeti voi varianta mai plauzibila. Ashea. Si pe cand incerca mirobolantul meu tata s’o repare si eu ma uitam cat de inapt e mi’a venit revelatia sa’mi iau alta. Si mi’am luat dintr’un hypermarket, sau c naiba o fi Metro ala, o tastatura noua mik si frumoasa rau numa k nu aveau culoarea d am vrut io. Si e mik. Si n’are botonashele alea cu numere din drepta. Nu’i bai k si’ashea nu le foloseam. Da’ problema e k e km aiurea aranjata. Nu gasesc io prea bn butoanele pe ea da’ de…ocupa putin spatiu pe biroul meu si asha prea aglomerat deci e bn.

Ok, revenind putem spune k El Torro ii fraier rau k o luat putin si e extra multumit de kestia asta. Io n’asha fi da’ oriqm io nu’s multumita de nimik niciodata. [ urmarind postarile viitoare veti observa asta ] si qm el e extra multumit de nota sa miiiiica asha am convenit si eu sa nu fiu multumita de sistemul in kre s’a desfashurat kktu asta d bac. Unii din noi kre kiar am invatzat estem eclipsati de inteligenta nascuta peste noapte a unora kre or avut norocu sa aibe directoru si directoarea liceului k profesor sau diriginte, sau kre or jtiut cui sa ceara, ce si knd pt k or fost indrumati ktre akolo. Si btw, nu e km strange k din toti cei 70 80 90 sau kti dreq d 10 s’or luat nu e nici unu' din Buc?? I actually don’t think that’s normal. N’am nik cu nimeni , nu’s nemultumita sau revoltata sau mai jtiu io c da’….pana mea, intelegeti voi. :D

Mutand conversatia, luni plec. Si pleeeeek si nu mai vin pana sapt viitoare. Plek pa-pa. Plec buh-bye. O sa v’aduk poze k 100% q mn nu va iau. Si asta pt k nu pot sau n’am voie [ stie persoana kre m’o ajutat mult de tot la Metro azi ( mersi frumooos pissy ) k eu ce vreau sa fac am voie si dak n’am voie sa fac ceva este pt k nu vreau ]

Si ink o observatie… sunt revoltata de persoanele inteligente, dar cu trac. Sunt revoltata de persoanele aparent inteligente dar goale prin cap precum actualul meu pachet de tigari. Sunt revoltata de persoanele proaste, inapte, lipsite de originalitate, spontaneitate [ qm zice Issa, eu reinventez conceptu’ d spontaneitate ] sau bun simtz, imbecile. Dezvolt o idiosincrasie catre aceste persoane. Clar.

V’am lasat, plec sa’mi exersez ubicuitatea. He he . :D

Niciun comentariu: