marți, 30 decembrie 2008

27 iulie 2008

I'm not a bitch.[behaviour wise]

Ok, nu zic ca sunt o persoana exceptional de blanda si buna la suflet dar nici tocmai bitch 100% nu sunt. Cel putin nu cu persoanele care n-o merita. Dar Grozavu’….iiiihhh..that’s a whole new story. Pe langa faptul ca ii slugareste pe Mica si Ticu’…il ignora cu desavarsire pe Cata…he takes for granted all the work Jhonny and Bitzy do for him…deci pe langa toate astea mai are si impertinenta de a zice ca eu nu sunt buna pentru familia lui ca il influentez prost pe Cata, ca ma cred prea desteapta si ca ii subminez autoritatea ma-sii copilului.

Newsflash, you idiot !! normal ca sunt mai desteapta decat imbecila aia care pune un copil sa se spele pe maini din 3 in 3 minute pentru ca s-a jucat in praf [ e logic ca saracul copil dupa ce se spala pe maini revine imediat la joaca in praf, intrerupta de o proasta si evident va fi tarat iar sa se spele pe maini si iar se joaca in praf si …endless circle, thrust me I’ve seen it happen]. Si de ce oare as fi o influenta negativa asupra copilului? [ bine, inteleg ca uneori n-am chef de el si il mai expediez, dar imi place copilul si il expediez intr-un mod finut ] si cat despre subminatul autoritatii..ce vina am eu ca pustiu’ fuge de ma-sa si la mine vine cu placere? Isi cunoaste si copilul interesul. Pai ce? Un om normal la cap ar forta un copil sa manance din 2 in 2 ore atunci cand el zice clar ca nu ii e foame? What the fuck? Si daca ma asculta pe mine mai mult ca pe ea ce? Eu nu stau toata ziua cu el si in mare nu fac decat sa intaresc parerea ma-sii, dar intr-un mod mai fun si mai usor de digerat de catre copil [ after all, he’s 4, for God’s sake. It’s not like he actually understands everything you say]. Ea zice “la culcare” , eu culc copilul. What am I doing wrong here? I can’t figure this out , for the life of me.

Bottom line. Grozavu’ sucks.

P.S.: fapt amuzant: acum ceva timp au venit ceva oameni la mine si la ai mei. [ nu va zic cine ca o sa fiu mustrata verbal si psihologic pentru tot restul vietii mele ]. Si la masa in curte , la lumina soarelui acoperit de nori [ but beautiful, none the less ] s-a inceput o discutie despre un tanar cunoscut dependent de droguri, care a evoluat catre o discutie despre un alt tanar cunoscut dependent de droguri si discutia a degenerat usor usor catre una despre influenta negativa a macului in alimentatie si opiu si tra la la si astfel a urmat o confesiune pe care numai familia respectivei persoane o cunostea..un secret atat de sumbru incat abia daca imi vine sa vi-l marturisesc..respectiva persoana [ la o varsta venerabila de peste 45 de ani ] a marturisit ca in vremea in care inca lucra [ adica cu cativa ani in urma ] era dependenta de …de….de…..stixuri cu mac [=)))))))] deci nici nu mai trebuie sa descriu fetele paralizate de ras..a…pardon, am zis ras? vroiam sa zic groaza ale celor prezenti la masa, inclusiv eu. The end.

Niciun comentariu: