luni, 29 decembrie 2008

15 iulie 2008

Don't worry, be happy.

acum cativa ani au fost niste zile cu soare. Tin io bine minte k era soare. Zile in care eu stateam pe bloc in Titan si in Salajan cu una bucata personaj pentru aparente si una bucata personaj veritabil. Acea bucata de personaj de aparente isi avea scopul clar delimitat. El primeste divortzu definitiv si scapa de plod, pe mine nu ma mai tragane toata ziua toata lumea la cap k nu’i bine sa’mi zik Edishoru ‘mami’ atat timp cat seara imi zice cu totu si cu totu alte chestii [ mult mai interesante, nedemne de postare asta k ma baneaza ajtia pe hi5]

acum cativa ani au fost niste zile cu soare. Tin minte k era soare k ma ruga George sa merg la fotbal da’ io nu puteam k aveam alte kestii de facut cu Torro si Bitzy. [ si atunci cand faci ceva si cineva are impresia k stie ce faci e frumos sa te intrebe si atunci cand te intreaba e frumos sa si inteleaga ce zici k sa nu vorbesti absolut si total degeaba, cum am facut eu de atatea ori, draga mea ~ no offence ~]

acum un an au mai fost niste zile cu soare. Zile in care eu m’am simtit bine sa dadacesc un baiet de 18 ani cu minte de copchil kre mai are 3 luni pana sa se nasca [ si multe alte similitudini mai avea cu fetusu ala saracu ‘baiet jmeker de cartier’] .

in acelasi an au mai fost niste zile cu soare. Astea au fost putin mai insorite k s’a ridicat cortina de pe okii Padurii Amazoniene [ sau si’o fi pensat vreo 2, 3 fire, ink suntem in deliberare ] si o vazut si el clar ca lumina lunii k o fata nu vrea un baiat. Sunt fete kre vor mai mult baieti, sau bani, sau faima bla bla si mai sunt si fete care vor toate cele mai sus mentionate. Ideea e k q o floare nu se face primavara si cu o rugaminte sau cu o palma nu aduci u o flushturatica de fiinta sa stea langa tn in sickness and in health [ adik in conceptia mea , nici macar mai mult de 2 ore] .

si au mai fost ani cu zile insorite taaaaaaaare de tot. si au fost anume vreo cinci la numar [ ani, nu zile]. Si mai ziceam io cuiva[ care va ramane nementionat si pe care nu il cheama Razvan Dacescu , doamne fereste ~na mah k iti fac reclama mocca~ ], candva k atat ii de frumos sa tii ceva ascuns timp de atat de muolt timp de uneori uiti si u de acel ceva. Si atat ii de mijto sa ai de castigat de pe urma unui lucru d kre nu jtie mai nimeni [ decat uneori ], mai mult decat ai de castigat de pe urma a tot ceea ce intreprinzi in tot decursu acestor 5 ani. Si nu mah, nu l’am dezamagit pe Riciu prin ce am facut, si nu, nu d’aia l’am pleznit. Ci doar pt k a avut tupeu sa se interpuna intre mine si drepturile mele clare de a mentine ceva viu, chiar si dupa 3 ani si chiar daca nu jtiau decat decat 5 persoane[ incluzandu’ma pe mine si pe Bitzy]

si dak tot vad ca se poarta se se laude loomea q c mashina shi’o loat si catamai relatia de lunga durata are sau mai jtiu io ce..tzin sa va anuntz k io una am masina de q ceva timp inainte sa fac 17 ani, relatie..eheeeem[imi dregeam gatu in felu ala care sugereaza k am vorbit despre asta mai sus si dak v’ati prins bn dak nu stati flexati k nu era pt voi sa intelegeti], si alte chestii mai putin importante kre n'o sa fie relatate aici k nu'si au locu'.

in concluzie..nu frate, nu shtiti tot.

in concluzie, da aveti dreptate in multe lucruri da’ dak va mai aruncati q capu’ inainte fara sa va informati sau fara sa judecati limpede in prealabil..va fute viatza plexus mai rau decat..[ok, ma abtin]

si update : ce va mai freak frate atat de mult ceva despre cineva p kre most likely n’o sa’l mai vedeti prea curand sau ce’o facut nuj cine nuj cand dreq…pot si io sa zic sau sa aflu vrute si nevrute despre cine vreti si cine nu vreti , si asta fara pic de efort. Si dak tot suntem la subiect, dak am jtiut io sa tzin atatea asqnse timp de atat amar de vreme, mi’o fi greu sa inventez k spre exemplu Grozavu o are mik si k fi’su nu’i de fapt fi’su sau mai jtiu io c [ bn, dak e vorba de Grozavu se crede orice, da’ dadeam si io un exemplu]. Pana una alta tu traiesti viatza ta, io p’a mea , tzatza Floarea din deal pe’a ei si ma indoiesc io k dak maine m’apuc sa sap fundatie la casoiu care mi’l fac [ ceea ce si am de cand sa'i dau directive lu Bitzy sa faca ] ar interesa pe cineva [ aici ma laudam cum ziceam mai devreme k e moda ]

Niciun comentariu: