marți, 9 decembrie 2008

We have enough youth. How about a fountain of "Smart"?

Sa va explic oare de ce existenta mea prematura ia vacanta in perioada imediat urmatoare? Hai ca va explic.

Deci : [stiu ca o propozitie nu se incepe niciodata cu 'deci' daca se vrea sa fie si gramatical si sintactic corecta, I'm just making a point] in semn de protest, adresandu-ma tuturor posesorilor de IQ'uri ce tind spre minus infinit, am luat decizia de a-mi trimite organul intelectual si cugetator in vacanta pe termen nelimitat. Warning, do not try this at home ca v-ar fi greu sa traiti fara your dick/boobs and God forbid you should actually use a brain cell for a change.
Sincer, eu una m-am saturat sa aud oameni pe la televizor ca daca s-ar intampla ca progenitura lor sa se nasca BIPEDA [printr-o anomalie genetica evident] ar iubi-o la fel de mult ca pe un copil NORMAL. Cica Dumnezeu a dat omului ratiune. Acum stiti de ce sunt atee??
Plus ca, atunci cand aud un puradel de 12-13 ani zicand ca scoala lui are doua etaje, unul sus si unul jos, parca imi simt mandria nationala crescand catre un grad inestimabil de nul. [scuzati-mi oximoronul dar chiar nu gasesc formularea potrivita pentru a-mi exprima indignarea]
Cine a zis ca 'Ignorance is a bliss' had no clue how right he was. Why should you be aware of the fact that you have a BRAIN? Or better yet: why use your brain when your dick/boobs ar more handy?

Daca mi s-ar fi dat de ales la nastere, as fi cerut sa fiu un pestisor de acvariu [a goldfish has a memory span of three seconds] si sunt sigura ca as fi fost infinit mai fericita.


P.S. : Acum cateva minute, vreo 45 la numar am avut ocazia de a-mi demonstra acuitatea intelectuala si limba ascutita -
Pinkul [beat de pe la ora 14, as usual]: I can tell that you want me.
Eu [proud possessor of a functional brain, a strong attitude and a very fine boyfriend]: You are so right. I want you to go away.


P.S. 2 : mi-am dat comanda de laptop. And I can't wait to see me baby :*:*:*.

Niciun comentariu: