luni, 29 decembrie 2008

14 iulie 2008

And a new dawn has begun


Deci am fost plecata. Peste tot. Foarte cald si frumos afara, lume draguta nu m’a enervat nimeni [ exceptand Grozavu X( X( ].

Ma bronzai si ma facui tuciurie pe umeri d la atat umblat da’ las’ ca’i bine. Si m’am mai si pizduit in ultimu hal in genunchi [ unde eram deja varza] si in cot. Si pe deasupra m’am mai si ars pe picior in toba d la scuter. Scuter cu care am nimerit drept un ditamai pietroi si am pikt in botik d acu abia merg.

Ashea.

O facut cumnatziku meu accident pe autostrada si pe mine ma minciunea k e in Cari si Furi si cumara pufuleti mov si m’am sperit de n’am mai putut de am facut vreo 14 km in 15 minute k sa ajungem mai repede la el. Si mergand pe trocariciu ala, manca’l’ar mama, e kiar o realizare importanta. Da’ aqm e ok baiatu si ma bucur tare tare pt el.

Am cunoscut cea mai simpatik fiinta kre are sub 1,5 m inaltime. E micutz, blondutz si q okii albastrii, o scumpete deshteapta si veshnic neobosita. Mi’am tras copchil si nu’l las neam. I’l fur lu’ ma-sa una doo k si asha mai mult ma asculta pe mn >:) muahahah , papa’l’ar mama d balbait fals.

Boon…

Fac casoi :D abia ashtept. Ma mut q cumnatzik mea preferata si nepotzik mea neboona si o sa fiu aproape de cumnatzelu meu. E prea tare sa vezi k cineva isi da la o parte propriul copil k sa lase mostenire cuiva cu care nu prea are mare legatura… da’ asta e ..sometimes you win.. sometimes you lose.. I always win...

Ashea…

Is venita temporar prin orashel k sa fac inscrieri si sa dau admiteri. Si cand stau sa ma gandesc k joi stateam la soare p malu’ apei si El Torro si altii invatzau pt admiteri, sesiuni de toamna, permise si alte alea…park imi vine sa plek inapoi. Da’ nu mai e mult. Din august scapati de tuot de mn.

Azi vine fratzioru meu ubit pe la mn cu nevestik lui cu tot. Mi’i un dor de el d aproape k nici nu mai jtiam qm arata grashu meu.

Si last but not least, am scuterash , tzuk’l’ar muica pe el , k merge de zici k o fost al meu toata viatza si stie exact cand si unde sa opreask si park nici nu ramane fara benzina , Izaura mea, k l’am alergat d mai aveam sa dorm p el si erau 24 d ore p zi.

Facem postare lunga si superficiala astazi k , desi am multe de zis mai pe indelete, azi n’am timp nici sa mor si mai is si plina de praf in par si ma ashteapta o baie , o ora de somn k nam dormit toata noptishoara si dup’aia taclale pana maine. Si saptamana asta in alta zi sigur sigurisim n'am timp sa scriu altceva mai frumos, nu k as scrie io frumos.

Va tzuk proaspat inobilata mulatra sin e auzim knd oi mai avea timp. :D

Niciun comentariu: