luni, 8 decembrie 2008

Satisfacut moral, dupa o tigara buna si un sex oral banal...

Judecand din prisma faptului ca in jur de data de 20 decembrie 2008 voi pleca pentru 2 saptamani, dusa peste mari si tari [ bine, o singura mare de fapt ], tin sa va anunt ca o sa o vedeti foarte des pe Sorela in oras. Nu vorbiti cu ea, ca nu va cunoaste. Nu o bagati in seama ca poate va sare la gat si ma trageti pe mine la raspundere dup-aia. Asta a fost asa..ca instiintare de pericol.

Bun. Acum sa va povestesc despre prostia umana. Sambata aveau Grozavu' si Danut treaba cu tata si eu treaba cu ei, deci a trebuit sa vina la mine. Totul ok, numai ca Grozavu' nu stia sa ajunga la mine. Descurcandu-ma admirabil in a-i descrie traseul pana la Piata Presei Libere, mi-a inchis telegonul pe motiv ca se descurca de acolo. Mai tarziu, primesc un telefon : "sunt la Gara Baneasa, pe unde o iau?". Pai, o iei pe unde vrei tu dar eu zic ca nu e indicat ca un barbat matur si descurcaret ca tine sa recurga la asa ceva. Oricum, eu stand in Aviatiei si fiind oarecum binedispusa, i-am zis sa se duca la aeroport in Baneasa, oferindu-ma sa il intampin acolo. Zis si facut. Numai ca inteligenta mea mi-a dat un imbold sa-l sun din nou, in ideea sa-i zis sa faca dreapta pe Aerogarii sa vina spre Ficusului. Dar la intrebarea "unde esti?" am fost intampinata cu stupefiantul raspuns "la Ikea, Carrefour, mai am mult de mers?". Da, mai ai. Numai ca in directia diametral opusa, a.k.a. de unde ai venit. Si ajungand omul in fata aeroportului pe care aparent nu il observase prima data cand a trecut exact prin fata lui, i-am zis sa faca stanga in intersectie. Stupoare ! Nu poate, nu are voie, cum pot sa-l oblig eu sa intre pe interzis sa-i ia nenea militienii rai si haini carnetul? Am incercat [ si nu am reusit, bineinteles ] sa ma calmez si i-am explicat frumos ca rondul din fata aeroportului NU este o intersectie si ca la 20 de metrii mai in fata este o ditamai intersectia de te dor ochii privindu-i vasta intindere [ stiu ca e pleonasm, accentuam un concept ] s ca nu numai ca are banda speciala pentru viraj stanga, ci are si semafor slujind aceluiasi scop. Ai dracu' nesimtiti de edili si politisti ! Ia uite cum incurajeaza ei incalcare legii prin efectuarea unui viraj la stanga. Oare ei nu stiu ca in intersectii n-ai voie sa faci stanga? Eee, dracia dracului.
Continuandu-ne incursiunea in stupiditatea naturii umane, ajungem la Piata Crangasi. Unde eu , alaturi de soferul Grozavu', un plod si anume fi-su si un sac interminabil de vorbe si anume nevasta-sa, asteptam in masina pe Danut. Masina fiind parcata pe trotuar, cu botul la 2 centimetrii de carosabil, cu pozitiile aprinse, noi asteptand ca respectivul Danut sa traverseze si sa urce repede in masina ca sa plecam. Atunci se apropie incetisor un pusti de vreo 12-13 ani de masina. Se uita in fata la faruri, se minuneaza. Se uita in spate la faruri, se minuneaza. Ii bate lui Grozavu' in geam: 'domnu', vezi ca ai uitat sa semnalizezi ca intrii pe sosea !!!' cu o disperare de parca i-a calcat cainele si a violat-o pe sor-sa.
Se mai intreaba lumea de ce nu se circula civilizat in Bucuresti.

Si ca tema de gandire pentru zilele viitoare: oare sunt eu mai ciudata si mai nebuna [decat de obicei] sau si voi considerati ca sexul [indiferent cu cine e practicat] ar trebui sa fie total independent de sentimente, insensibil si destinat strict placerii [ si nu stabilirii si cimentarii unei legaturi interioare bla bla bla ] ???

Niciun comentariu: