luni, 15 decembrie 2008

A venit Sorela si luni plec.

Mi-am remodelat bucataria si am zugravit-o intr-un bej cu tente de mov. Pe sticluta arata bej cu tente de bej, in recipientul in care am preparat vopseaua arata mov cu tente de mov, pe pereti fiind inca uda arata mov cu tente de albire, iar dupa ce s-a uscat, a aparut ca bej cu tente liliachii. Ca sa va mai luati voi dupa ce scrie pe ambalaj...
Sambata am reusit performanta record de a sta in cada, in apa fierbinte, timp de 5 ore, performanta pe care nu o mai realizasem de aproximativ o ora, si imi era dor. Aparent am cauzat o disputa clara pentru musafirii mei obligatorii care imi remodelau bucataria si imi faceau mizerie pe hol si isi stingeau tigarile pe gresia mea, deoarece aveau impresia ca la mine in casa o sa aiba si acces la baie. Dar sincer, chiar imi doream baia aia lunga si revigoranta, and well...i just don't give a damn.
Dar problema mea a fost alta. Densitatea exagerat de mare de persoane din casa mea a reusit sa ma priveze de comportamentul meu obisnuit si de ritualurile mele post-imbaiere. [plus ca nici gomage-ul n-am reusit sa mi-l fac] Asadar, a trebuit sa ma imbrac inainte sa ies din baie si intrucat nu m-am gandit la chestia asta decat dupa ce am iesit din cada, asa ca a trebuit sa ies in boxeri. Si dintr-un motiv necunoscut mie, malacii ce imi daramau bucataria s-au oprit brusc din muncit si dat cu baroase in pereti si scuipat pe gresia mea, ca sa se uite la usa mea de la intrare. Era ca si cand se uitau prin mine. Sau se uitau prin boxeri. I have no clue.

P.S. Ma duc sa-mi iau laptop-ul si cu putin noroc, chiar mi l-au adus si ne citim mai pe seara.

Niciun comentariu: