luni, 29 decembrie 2008

19 iulie 2008

Posibil...

Deci de ce femeile sunt mai bune ca barbatii.

Nu zic nu, au si barbatii avantajele lor: au fix exact cele patru functii ale unei drujbe magice, stiu sa schimbe un bec incins fara sa se arda, fac cafea oribila, nu sunt obligati sa se epileze/rada mai jos de beregata, nu se supara cand nu complimentezi noua tunsoare [ ba chiar cred k vrei ceva ascuns cand o faci] . Aaa, c ziceam io k e bun la barbati? A, da . Drujba.Dar totusi, o femeie e mult mai cul. Cu o femeie poti sa vorbesti despre orice daca posezi limbajul adecvat. O femeie te face sa te simti special/a , chiar daca asa ceva nu este nici macar catusi de putin aproape de adevar.
Ok, nu fac elogiu faptului k orice barbat ar trebui sa fie recunoscator k bla bla bla bla …. Da’ n’am dreptate? Come on ppl ! stiu k sunt ciudata si nebuna da’ am dreptate ! stiu io ca am dreptate. And nothing you say will change that.

In alta ordine de idei , o plecat Lupushoru’ mic pitic la Liberty si io am ramas stud up, fortata sa imi petrec evenimentele sociale necesare si obligatorii alaturi de Grozavu’, Georgica aka. Jhonny, Marian aka Neutronu’, Angel aka Intruchiparea-imbecilitatii-umane-in-just-one-idiotic-peace-of-man si Gagica aka Jenna [ vezi last photo added ]. Deci a hole lot of fun.

In alta ordine de idei, incepe sa’mi treaca raceala si am inceput sa merg mai normal si sa nu mai arat k un oligofren atunci cand urc sau cobor scari. Ceea ce inseamna k saptamana viitoare iar ma apuc de scuter. I miss Izaura.

Bon, next. Incepe lumea sa ma confunde cu Danezu. Inteleg asemanarea datorita perioadei de 18-24/24 h petrecute impreuna dar ma cam indoiesc ca o sa pot eu sa’i tin locu la un cofrag, turnatu unei scari, tencuitu unui garaj sau curatatu unui carburator. Poate tine si Jhonny minte chestia asta data viitoare cand formeaza 913 in loc de 914. I actually do things that don’t involve Danezu. Minune.

Conclusion: leaving the drujba aside, women are better than men. Clar.

Si man, cata dreptate a avut El Torro cand a zis ce a zis acu ceva timp. Si’a atins norma de previziuni pe anu’ asta.

Niciun comentariu: