luni, 29 decembrie 2008

6 iulie 2008

Duminica, 6 iulie 2008. Ora 22.02. O frecam la rece pe terasa lu Meli. Suna telefonul. Un Vodafone al carui numar este relativ necunoscut [ very hew people have it ].

-Buna, Ioana?

-Da…

-Unde e Ana?

-Pardon ?!?

-Nu vrobi asa cu mine. Sunt Florentina , mama Anei. A zis ca e cu tine la cafenea. E cu tine?

[ as fi dat orice in momentu ala sa nu ma cheme Ioana sau macar sa stiu cum o cheama p ma’sa lu Nitzi. Pentru k evident credeam k vorbesc cu ma’sa lu Nitzi. ]

-?!? Aaa……nu stiu….?!?

-Ioana, spunemi unde e Ana, a plecat si a zis ca se intalneste cu tine la cafenea la 9. Si a vorbit mai devreme la telefon cu cineva si nu stiu cu cine. Ea nu m’a mintit niciodata intelegi? A zis ca e cu tine . Si si’a lasat telefonul acasa, pe asta, zii sa’i zic, pe dulap. Unde e Ana?

-Aaa..stiti, nu stiu. Eu nu sunt cu ea…eu plec maine din oras..nu stiu ce sa zic..habar nu am…

-Ioana, pana la c ora ati fost aseara in discoteca?

-[wtf ??!!?? ] stiti, cred k vorbiti cu alta Ioana….

-Cum adica? Nu esti Ioana din Scoala Centrala?

-Pai, nu …

-Sigur nu esti Ioana din Centrala?

-Sigur, doamna. Am terminat liceul acum , si nu in Centrala. Si nu merg in discoteci si nu o cun..

[ de ce oare m'ar fi lasat sa termin propozitia? de ce oare sa afle ca eu NU o cunosc pe fi'sa aia imbecila ? doamne fereshte, asa ceva ar veni in totala contradictie cu toata lipsa ei de politete si abilitate de a comunica logic si coerent, k sa nu mai vorbim de incapacitatea ei de a asculta alta voce decat a sa . - ma scuzati 'dumneaei', we respect the elders ]

-Dar sti k eu nu o controlez p Ana niciodata , dar si’a lasat telefonul aksa si sunt disperata ii iau toata agenda la rand. Dak pateste ceva cum ma anunta? Si si’a lasat telefonul aksa stiind k eu n’o sun. ea mereu e cu telefonul in mana. Si tu ce crezi ? e normal? Tu ai face asa ceva? Dar sigur nu esti din Cen…

Si i’am inchis.

Wtf people? N’aveti viata voastra? Si de unde ar trebui sa stiu io und e Ana? Nici n’o cunosc pe Ana ! arat de park m’ar interesa unde si’a lasat Ana telefonul? Si cat despre faptu k Ana a vorbit la telefon cu cineva si nu se stie cu cine .. pai parerea mea este ca..aaaa… aa, stai : I don’t care !!! Wtf ????

Dar cea mai importanta dilema ramane : who is this Ana and why does she have my number??? :|

Niciun comentariu: