marți, 30 decembrie 2008

15 august 2008

Cuprins. Scurte relatari.


Fara incidente majore viata se scurge normal in coltul meu de lume. Avioane, curse back and forward ca sa fie totul bine, alergatura mare, ce sa mai.

Am fost azi cu finu’ Cristi si am luat marfa din Chitila, cutii de oua de ciocolata cu Mickey Mouse care trebuie sa ajunga in Craiova. Pababibabum.

Am gatuit un iepure pe care l-am crescut de pui. [ s-a dus pulii de suflet Rila al meu ].

Am facut baie in Arges si m-am umplut de nisip. Inevitabil pe mine si pe Corina ne lua curentul pe cand Pissy [ aka Dan ] si Jhonny [aka George] treceau fara stresuri de pe un mal pe altul pentru ca intr-un final iubitul meu cumnat George sa imi umple parul de nisip jegos dintr-o apa si mai jegoasa. [ l-am iertat ca e baiat simpatic si mi-a reparat scuterul ]

Am dormit sub geamul deschis al unei camere slab luminata si m-a trezit un gandac care mi se perinda pe nas. [avea loc de desfasurare, barosanul ]

Am speriato putin pe cumnatica Corina [scuzati cacofonia, numele ei stupid e de vina, corelat cu varsa ei-inferioara varstei mele, obvious] cum ca o sa faca otita. Saraca nu avea decat apa in ureche dar am simtit nevoia pregnanta sa fiu rea cu ea avand in vedere ca nu mai fusesem rea cu cineva de vreo 2 ore.

Mi-a dat cumnata Cornelia lacul fosforescent inapoi. A venit cu ochii plansi si uda toata in toiul nopti , cu barbat, copil, catel, purcel si roaba sa-si care dulapurile, oglinzile, calculatoarele, monitoarele si toate porcariile ei din casa parentala. Si intrucat calculatotul, monitorul, cd-urile si caloriferul electric ale maiestatii sale erau incuiate in dormitotul conjugal a trebuit sa-mi aduca mochetele si cablurile inapoi pentru a-si recupera bunurile. L-a facut pe frati-su [ aka Pissy , aka Dan ] nesimtit, cu mine nu mai vorbeste. Nu-i bai, mi-am recuperate lacul fosforescent. Sunt in extaz.

Grozavu’ nu mai ridica privirea catre mine intrucat a aflat nevasta lui [ aka cumnata Cornelia ] despre mult dorila lui aventura in padure, vis ce eu il cunosteam din diverse motive. Si ii e rusine sa ma priveasca in ochi , plus ca nutreste o ura grandioasa catre franchetea si tupeul meu. [ cum am putut eu sa-i spun Corneliei ce a vrut el sa faca dar n-a avut ocazia? Vedeti ce nesimtita sunt? Ee, dracia dracului ]

Intrucat eu imi petrec din ce in ce mai multe nopti si zile de-a randul in Giurgiu urmatoarele persoane/personaje [ nu m-am hotarat inca care termen e mai potrivit ] au ajuns la concluzia ca EU sunt ‘maritata’ [ cu ghilimelele de rigoare pentru ca acest cuvant nu are pentru ei semnificatia care o are pentru restul populatiei umane] : Manek [ aka Florin ] , tatal lui Manek, Riciu [aka Aurel ], Ioana [aka mama lui Riciu], Titel [aka tatal lui Riciu ], Mariana si Floarea [aka doua femei bolnave psihic care de pe o zi pe alta ma intreba cum ma cheama si zic ca ieri eram altcineva, bastinase ale locului orend numit judetul Dambovita] , plus inca vreo 10 vecini de langa casa in care imi petrec eu noptile, 10 prieteni ai acestor vecini, 10 pustani prieteni cu George[ cumnatelul], rudele acestor prieteni, si cu putin ajutor din partea tuturor acestor persoane/personaje, tot satul natal al mamei mele. Hai ca nu-s chiar asa multi cum credeam eu. Si nu are sens sa stau sa explic cine sunt cei enumerati mai sus pentru ca nu are nici o importanta. Mai pe scurt, sunt niste bastinasi atat de bastinasi incat sunt si indigeni ai taramurilor numite judetul Dambovita si judetul Giurgiu.

Aseara ma duceam linistita acasa, in Giurgiu, la casa bunicilor. Era cam 23.30. erau copii pe afara, se plimbau cu un ATV d-ala micut care face mult zgomot. Eu, de acum 3 zile, doream sa vorbesc cu Jenel [aka Mihai, prietenul unei verisoare]. Si stiu ca el pleaca de la verisoara mea pe jos, vorbind la telefon. Si am vazut o persoana cu o asemenea descriere apropiindu-se incet.dar cum era intuneric si nu vedeam bine, am decis sa-i tai calea. Nu mica mi-a fost mirarea sa vad ca era de fapt Riciu[ aka Aurel aka Bagami-as-ceva-ce-nu-am-in-soarta-lui-de-mincinos]. Si MAAAARE mi-a fost dezamagirea cand am vazut ca l-am ratat milimetric si nici macat nu l-am zgariat cu ghidonul de la scuter. Damn, shit, fuck !!

La casa bunicilor, am 2 vecini, frati intre ei, care sunt putin nebuni. Bebita si Sinel. In seara numarul unu a chemat Bebita politia ca il deranjau zgomotele stridente ale scuterelor cu tobe modificate. Politia a venit sictirita, vadit suparati ca a indraznit sa-i deranjeze din motaiala. Asa ca presupun ca i-au dat lui Bebita amenda pentru perturbarea linistii publice. [ adica mai pe scurt, trezirea din somn a politistilor sau ma rog, trezirea din ce or fi facand ei pe la sediu cu secretarele, care sunt cam 3 pe cap de politist. Si blonde.] In seara numarul doi tipetele si-au facut din nou simtita prezenta. De data aceasta, din plamanii lui Sinel. Suparat nevoie mare ca nevasta lui nu mai venea acasa, a sunat la politie. Nu pot decat sa-mi imaginez ce le-a zis saracilor nenea militieni :” veniti va rog mai repede si aduceti-mi nevasta acasa ca am copil mic si moare de foame”??? ce le-a zis, ce nu le-a zis, a venit femeia acasa. Din instinct probabil. Prost instinct. In secunda doi a inceput Sinel sa-i care pumni si picioare si injuraturi de o trecea Canalul Manecii. Apoi a venit si politia si au plecat fericiti ca atat timp cat au fost ei acolo, nu s-a soldat cu incidente majore. Si asa totul a revenit la normal.

Si mai sunt multe de povestit dar imi este foarte somn si e trecut de 12 si e ziua mamei si a cumnatului Neutronu’, si a verisoarei Cristina, si a varului Ralea, si a finei Mariana, si a nasului Mario, si a bunicului Gheorghe, si a inca catorva oameni pe care vreau sa-i sun. Inclusiv Nitzi, dar pe ea o sun maine dupa 15. Ca asa vreau eu.

Si de citit ne mai citim peste alte 1, 2, 3 saptamani dupa ce vin de la mare. He he.

P.S. : Nitzi, am vorbit cu Cristi =)))

Niciun comentariu: